Gå til innhold

Tør du ta karuseller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar ikke karuseller. Både fordi jeg ikke stoler på maskinene og har lest om alle som stopper osv, og fordi jeg er redd for å dette ut. Tatt spacejam og noen middels skumle berg og dalbaner, men ting som går opp ned er UAKTUELT.

Passer ikke mitt tøffe image å være ei sånn pyse, men.. =p

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

3

• DarkPink

3

• Mrs. Wallace

2

• Åsemor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tar ikke karuseller. Både fordi jeg ikke stoler på maskinene og har lest om alle som stopper osv, og fordi jeg er redd for å dette ut. Tatt spacejam og noen middels skumle berg og dalbaner, men ting som går opp ned er UAKTUELT.

Gjest Shira12
Skrevet

Alt det andre tøffe med deg veier opp! :o)

Skrevet

Alt det andre tøffe med deg veier opp! :o)

Nåmmen =) *notere plusspoeng på Shira12*

Skrevet

Da kan du stå med meg og se på! ;-)

Får jeg lov å lukke øya?

Gjest Shira12
Skrevet

Nåmmen =) *notere plusspoeng på Shira12*

*gliser*

Gjest Shira12
Skrevet

Får jeg lov å lukke øya?

Jeg har en bedre ide, vi går på kafe istedenfor og se på.

Skrevet

Jeg har blitt litt redd for karuseller etter jeg fikk barn, men i sommer har jeg faktisk hoppa i strikk!! Tviler på at jeg kommer til å kjøre særlig mye mer karuseller i mitt liv, men savner litt gleden over det da.

Skrevet

Jeg har en bedre ide, vi går på kafe istedenfor og se på.

Godt forslag! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har blitt litt redd for karuseller etter jeg fikk barn, men i sommer har jeg faktisk hoppa i strikk!! Tviler på at jeg kommer til å kjøre særlig mye mer karuseller i mitt liv, men savner litt gleden over det da.

Hoppa i strikk, jammen er du tøff!

Man blir mer forsiktig med så mangt når man får barn :o)

Skrevet

Hoppa i strikk, jammen er du tøff!

Man blir mer forsiktig med så mangt når man får barn :o)

Ja fy flate, det er ikke mange som hadde trodd at jeg skulle tørre å hoppe i strikk altså.

Det var bare helt sinnsykt kult. Har alltid hatt lyst til det, men nå er jeg kurert for livet tror jeg. Kommer aldri til å gjøre det igjen. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja fy flate, det er ikke mange som hadde trodd at jeg skulle tørre å hoppe i strikk altså.

Det var bare helt sinnsykt kult. Har alltid hatt lyst til det, men nå er jeg kurert for livet tror jeg. Kommer aldri til å gjøre det igjen. ;)

Jeg tror ikke jeg hadde turd.

Da måtte det ha vært en impulsiv handling i så fall. Imponert over deg jeg! :o)

Skrevet

Du er gærn ;o)

Hihi, jeg har høydeskrekk.

Skrevet

I sommer tok jeg denne:

http://www.themeparks.ie/tm/tz1.htm

Ikke akkurat "karusell", men...

Det var knallgøy! Men ingen får meg opp i noen tømmerrenne, det er bare pyton.

Vi var i Kr. sand Dyrepark i ferien, og sønnen min bare elsket tømmerrenna. Den kunne han selvsagt ikke ta uten en voksen, ifølge reglene.

Jeg tror det ble med et ensifret antall ganger, men det var bare såvidt. Forøvrig syntes jeg var den _litt_ mindre ubehagelig enn den på Tusenfryd - eller kanskje jeg bare husker dårlig...

Skrevet

Vi var i Kr. sand Dyrepark i ferien, og sønnen min bare elsket tømmerrenna. Den kunne han selvsagt ikke ta uten en voksen, ifølge reglene.

Jeg tror det ble med et ensifret antall ganger, men det var bare såvidt. Forøvrig syntes jeg var den _litt_ mindre ubehagelig enn den på Tusenfryd - eller kanskje jeg bare husker dårlig...

Spiller ingen rolle hvor mye ungene elsker tømmerrenner, der går grensen.

Heldigvis tok søsteren min den med tiåringen min i Spania i sommer. Han tok den loopen jeg linket til sammen med meg også. Guttungen er blitt tøffere i det siste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...