Gå til innhold

Er dette ANGST?


Nedia

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos psykologen. Hm, vet ikke helt hvordan det gikk. Egentlig litt bra. Klarte å si noe om hva som skjer når alt bare raser sammen, at alt knyter seg inni meg og at alt blir svart, alle mulige tanker raser igjennom kroppen. Jeg griner og griner og ønsker bare å dø. Har det helt for jævlig. Noen ganger så er det sånn natt etter natt etter natt. Føler jeg mister kontrollen over meg selv, tankene mine blir på en måte styrt av noen "andre" enn meg selv. Nesten som om jeg hører en stemme som sier at det vil gå over bare jeg kjenner smerte. Hvis jeg skader meg selv så får jeg liksom smerten utenpå kroppen... Bilder og minner dukker opp i hodet mitt, ting som jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg har glemt :/ Er dette angst? Kan holde på sånn i flere timer, værst om natta. Om dagen kan jeg ha det sånn litt...men ikke på langt nær så mye som det er hvis det skjer om natta.

Kan også få slike tanker og følelser av og til når jeg spiser. Blir kjempe redd og aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler at jeg legger på meg 100kg for hver bit jeg putter i munnen.

Hva er dette for slags følelser?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Nedia ! Du skriver nok en gang om mange tanker og følelser som du opplever i din hverdag. De spørsmålene som du stiller her vedrørende angst/hvilke følelser vil du helt sikkert klare å finne ut av sammen med din psykolog- etterhvert !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...