Gå til innhold

Lakrisforgiftning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får de iallefall noe kjekt å prate om ved lunsjbordet på akutten ;-)

Det skorter aldri på diskusjonsemner på akutten...

Det kommer inn MYE rart:-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

8

• morsan

3

• Sofline

2

• hidi

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Panda er BEST. Jeg har dessverre måttet innføre lakriskvote pga blodtrykket... *snufser* men smugspiser av og til sånne pandastenger og lakrislisser...

Yummi!

En liiten bit Panda Pepe må vel gå bra innimellom, vel :-)

Oi, plutselig er jeg visst enig med en viss TristAnn:

PEPE!!!!!

;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da onkelen min ble innlagt en gang, og de trodde han var bevisstløs, overhørte han at pleierne sa om ham: Herregud, kom og se på de store hendene hans, da! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

PEPE!!!!!

;-)

Den typen pepe kan jeg også like. :)

Skrevet

PEPE!!!!!

;-)

Det ingen ser eller vet om har ingen vondt av. Sant?:-)

Skrevet

Da onkelen min ble innlagt en gang, og de trodde han var bevisstløs, overhørte han at pleierne sa om ham: Herregud, kom og se på de store hendene hans, da! :D

Hehe. Fort å glemme seg når folk er bevisstløse...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe. Fort å glemme seg når folk er bevisstløse...

Jepp, jeg vet det. :)

Men både han og pappa har enormt store never, så jeg skjønner godt at de ble imponert. ;)

Pappa skulle kjøpe seg en ring, og målte omkretsen på ringfingeren. Den var på 9 cm! Ringmakeren trodde han hadde målt feil kroppsdel. ;)

Skrevet

Bra det bare var hendene de kommenterte, da! ;-)

Skrevet

Betviles ikke! Har sett på et slikt "akutten-program" på Discovery noen ganger, og du snakker så imponert jeg er over de folka som jobber på slike steder! inn kommer ravende fulle folk som har skadet seg noe voldsomt, og som hyler og kjefter på legen.... *grøss*

Skrevet

PEPE!!!!!

;-)

He he!!

for noen dager siden skrev jeg til Tristann at jeg hadde tenkt på vedkommende en gang i sommer, men at jeg ikke husket først hva som hadde trigget dette, inntil jeg plutselig husket:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3277821

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bra det bare var hendene de kommenterte, da! ;-)

Hihi, ja. :)

Skrevet

Men både han og pappa har enormt store never, så jeg skjønner godt at de ble imponert. ;)

Pappa skulle kjøpe seg en ring, og målte omkretsen på ringfingeren. Den var på 9 cm! Ringmakeren trodde han hadde målt feil kroppsdel. ;)

Imponerende stor hender!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Imponerende stor hender!

Ja, vi har hatt mang en god latter av den historien. :)

Skrevet

Ja, vi har hatt mang en god latter av den historien. :)

En kar jeg hørte om ble lagt inn med masse alvorlige skader etter en fallulykke, bevisstløs og i svært dårlig forfatning. I mottaket diskuterte de over hodet på fyren; har han evt noen allergier?

Konklusjonen ble noe lattermild; ja - han er nok allergisk for fall fra store høyder.

Fyren overlevde visst:-) Og historien skal ha det til at han husker denne kommentaren og det var den som fikk ham til å sloss for å klare seg.

Kult?

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

En kar jeg hørte om ble lagt inn med masse alvorlige skader etter en fallulykke, bevisstløs og i svært dårlig forfatning. I mottaket diskuterte de over hodet på fyren; har han evt noen allergier?

Konklusjonen ble noe lattermild; ja - han er nok allergisk for fall fra store høyder.

Fyren overlevde visst:-) Og historien skal ha det til at han husker denne kommentaren og det var den som fikk ham til å sloss for å klare seg.

Kult?

*LOL*

Ja, det går en del i galgenhumor. Bra han tok det sånn da. :)

Skrevet

Jeg får svart blafring for øynene av å spise mye lakris, alt går i blafrende og blinkende svart. Sikkert blodtrykksforandring da?

Skrevet

He he!!

for noen dager siden skrev jeg til Tristann at jeg hadde tenkt på vedkommende en gang i sommer, men at jeg ikke husket først hva som hadde trigget dette, inntil jeg plutselig husket:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3277821

Javisst! *klasker seg på pannen* Selvsagt er det lakrispiper hun snakker om - at ingen andre har tenkt på det ;-)

Skrevet

Jeg får svart blafring for øynene av å spise mye lakris, alt går i blafrende og blinkende svart. Sikkert blodtrykksforandring da?

Det er mulig det ja. Jeg pleier å bli litt rar i kroppen, føle jeg blir tørr i halsen og ikke klarer å svelge, føler at jeg får hjerteklapp.

Skrevet

Hva??! *rygge bakover*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva??! *rygge bakover*

Det er helt sant! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...