Gå til innhold

Neglesopp?


Gjest shotz

Anbefalte innlegg

Jeg har annen erfaring med klorin, men jeg har kanskje ømfintlig hud?

Opp til en hver å vurdere og undersøke, men det er fint å være forsiktig når man er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EnLitenKattepus

Det er jo kun innvortes den er dødelig, når man svelger den.

Skal vel store doser til på huden før det kommer så mye inni blodet at det er dødelig.

Bør ikke brukes ved slimhinner - ikke i ører/nese kanskje....

Bare det apoteket sa til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det apoteket sa til meg.

Da foreslår jeg at du fortsetter å bruke produktene de har på apoteket og stoler blindt på de.

Så får du heller vurdere noe naturlig den dagen du blir sjuk av det syntetiske du får på apoteket.

Skal si en ting, bare:

Jeg var på apoteket i dag (fordi det var nærmere enn helsekosten) og spurte om de hadde biotilgjengelige (naturlige) multivitaminer til barn...

Neeei, det hadde de ikke hørt om. Da jeg spurte om alt de hadde på apoteket var syntetisk fremstilt, svarte damen at "jammen finnes det noen annen måte å fremstille ting på, da?"

Og disse stoler du på?

Mouah haa haaaah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Da foreslår jeg at du fortsetter å bruke produktene de har på apoteket og stoler blindt på de.

Så får du heller vurdere noe naturlig den dagen du blir sjuk av det syntetiske du får på apoteket.

Skal si en ting, bare:

Jeg var på apoteket i dag (fordi det var nærmere enn helsekosten) og spurte om de hadde biotilgjengelige (naturlige) multivitaminer til barn...

Neeei, det hadde de ikke hørt om. Da jeg spurte om alt de hadde på apoteket var syntetisk fremstilt, svarte damen at "jammen finnes det noen annen måte å fremstille ting på, da?"

Og disse stoler du på?

Mouah haa haaaah.

Jeg stoler på hva de sa om tetreoljen. Det betyr ikke at jeg stoler på alt annet ved apotekene.

Selvfølgelig handler jeg også naturlig fremstilte vitaminer på helsekost, i steden for apotekets kunstig fremstilte vit.

Ha en god natt !

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du fortsetter å bruke produktene de har på apoteket og stoler blindt på de.

Så får du heller vurdere noe naturlig den dagen du blir sjuk av det syntetiske du får på apoteket.

Skal si en ting, bare:

Jeg var på apoteket i dag (fordi det var nærmere enn helsekosten) og spurte om de hadde biotilgjengelige (naturlige) multivitaminer til barn...

Neeei, det hadde de ikke hørt om. Da jeg spurte om alt de hadde på apoteket var syntetisk fremstilt, svarte damen at "jammen finnes det noen annen måte å fremstille ting på, da?"

Og disse stoler du på?

Mouah haa haaaah.

Sist jeg spurte sa de på apoteket at det beste mot forkjølelse var tålmodighet og omsorg. Men de var dessverre utsolgt på det :-)

Sånne stoler jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Har sagt det før.

Jeg er helt kvitt neglesopp på tre av fem tånegler. De to siste er nesten bra. Jeg har slitt i snart tretti år. Prøvd det meste fra legen, inkl den rådyre neglelakken. Men ikke pillene, hadde ikke lyst.

Hver morgen smører jeg Vademedum (munnvann ja, det er sterkt desinfiserende) på negler og mellom tærne. Gjerne igjen om kvelden.

En gang ukentlig, filer jeg det gule på neglene så mye jeg orker med en sandpapirfil. Tar på Vademecum etterpå.

Det her gjør jeg nå automatisk, og kommer til å fortsette med det. Er ikke rare jobben for et så godt resultat.

I sommer har jeg for første gang på mange år kunnet gå med bare føtter i åpne sandaler uten å føle meg flau hvis folk skulle slenge et blikk mot føttene mine.

Og jeg har lest leger si at dette ikke virker. Vademecum altså. Men på meg virket det nå. Og det har virket på andre også, får rådet fikk jeg opprinnelig av en annel DOL'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest girl with no name

Se mine svar, lengre ned. te-treolje er klassifisert som GIFT, i følge apotek, og skal aldri brukes ufortynnet. Gir koma/død ved kontakt med hud ufortynnet

Klorin er etsende, når ufortynnet

hehe... Da skulle jeg vært i koma eller totalt stein død for lenge siden!

Er du Keinstein eller ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girl with no name

APOTEK, OG DETTE GJELDER REN TETREOLJE. SPØR SELV.

KANSKJE DEN SVENSKE IKKE ER 100%

Hvilket land har du vært i da? Jeg har kjøpt tetreolje på norsk apotek, brukt den ufortynnet direkte på hud, mange ganger, og jeg lever som bare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girl with no name

Bare det apoteket sa til meg.

Var det apoteket som sa det eller var det en av de som jobbet der? På apotek som alle andre steder er det nemlig ansatte som ikke er kompetente. Og hva om jeg sa at jeg jobbet på et apotek da? hehe... Jeg gjør det ikke altså, men det her er bare for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...