Gå til innhold

Innleggsbredde Dr. Anker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt på det rene med at det er nødvendig med reklameinntekter for å drive denne tjensten, men det bør ikke bli slik at det går på bekostning av funksjonalitet eller lesbarhet. Det mener jeg den siste omleggingen har gjort.

I Internett's vesen ligger det et lite element av anarki og når det dukker opp ting vi (nettbrukerne) ikke liker, klarer vi som regel å gå rundt dette.

Det er ikke sikkert at sponsorene setter pris på at innleggene blir laget reklamefri på denne måten. Det hadde jeg ikke kunnet gjøre om dere hadde lagt reklamen i en "boks" over innlegget.

Husk det er lov å snu!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24775-innleggsbredde-dr-anker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke vært mer enig med deg, Sadisten (Kult nick forresten ;-)) Når skal dere ta hensyn til brukerne? Jeg skal faen meg lage mitt eget DOL snart. Der B R U K E R N E kan bestemme!

Lurer fælt på om det er typisk norsk å være "redd" for forandringer.

Sånn er det hver eneste gang det har blitt gjort forandringer på denne tjenesten. Enkelte blir til og med skikkelig "krigerske". Men det går vel over om ei uke eller noe sånt tenker jeg.

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Sånn er det hver eneste gang det har blitt gjort forandringer på denne tjenesten. Enkelte blir til og med skikkelig "krigerske". Men det går vel over om ei uke eller noe sånt tenker jeg.

Jane

Det pleier heldigvis å gjøre det.... :-)

Vennlig hilsen

Først møblerer de, åpner dørene og inviterer oss inn. Vi takker pent ja, tørker av oss på bena og finner oss til rette. Når vi så returnerer fra toalettbesøket, snubler vi over sofaen som har blitt plassert i døråpningen og faller pladask i den røde malebøtta. Vi småbanner litt, men finner snart ut at for å komme til og fra toalettet, må vi nå gå via kjøkkenet. Og rødt er kult. Så gjør vertskapet forsyne meg det samme en gang til, bare at nå må vi ut og rundt hushjørnet, inn gjennom vinduet, og ned trappa til toalettet. Alt dette mens verten skrur lyset av og på. Alt for at vi skal føle oss hjemme!

Vi finner oss nok til rette...

Har du en Clomipramine, Anker? Jeg trenger en gjesp nå.

Annonse

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Først møblerer de, åpner dørene og inviterer oss inn. Vi takker pent ja, tørker av oss på bena og finner oss til rette. Når vi så returnerer fra toalettbesøket, snubler vi over sofaen som har blitt plassert i døråpningen og faller pladask i den røde malebøtta. Vi småbanner litt, men finner snart ut at for å komme til og fra toalettet, må vi nå gå via kjøkkenet. Og rødt er kult. Så gjør vertskapet forsyne meg det samme en gang til, bare at nå må vi ut og rundt hushjørnet, inn gjennom vinduet, og ned trappa til toalettet. Alt dette mens verten skrur lyset av og på. Alt for at vi skal føle oss hjemme!

Hei Nick !

Tusen takk for fargerikt innlegg.

Det er ikke alltid så greitt å være Internett-bruker når vertskapet er så "uberegnelig" :-)

Vennlig hilsen

Du er alt fra en slakatarm til en lollypop! Uansett; jeg synes det er helt ok at du er på DOL- ta det som et kompliment!

*ler masse* Ja, der fikk du i hvert fall frem poenget ditt veldig godt. *hehe*

Men dø (

Sånn er det med den saken. :-)

Hilsen

Kunne ikke vært mer enig med deg, Sadisten (Kult nick forresten ;-)) Når skal dere ta hensyn til brukerne? Jeg skal faen meg lage mitt eget DOL snart. Der B R U K E R N E kan bestemme!

Da tror jeg du kan få problemer. Du vet vel at det er ca like mange meninger som det er brukere. :o)

-Kanskje bortsett fra dette med bredden på innleggene da, der blir flertallet overkjørt, desverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...