Gjest 178 Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Hei ) Ser du/dere har fått igang svartjenesten og er litt nysgjerrig på hvordan den evt. skal brukes. Håper det er lov å spørre om det her... Er det meningen at vi som allerede har saker "igang" hos trygdehjelpen skal registrere seg selv om man ikke lurer på noe konkret der og da? F.eks. sånn at man fra nå av kan kommunisere gjennom den istedet for telefon eller email? (Hadde jo vært kjek, da...) Blir evt. nye og viktige beskjeder også formidlet gjennom telefon eller brev? Hvordan blir honorar beregnet ang. evt. spørsmål man har i forbindelse med en sak som trygdehjelpen allerede er i gang med? Er det f.eks. en pris per henvendelse? Eller blir det som før med telefoniske og email-henvendelser? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25076-trygdehjelpens-svartjeneste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene Grøneng Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Trygdehjelpen er en tjeneste som drives uavhengig av Doktor Online, så vi får ta dette pr mail. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25076-trygdehjelpens-svartjeneste/#findComment-104450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.