Gå til innhold

Riktig med spanskrør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det er riktig en gang iblant, på skikkelig uskikkelige jenter.

Skrevet

Bare innrøm det, du håper nok heller på at en jente vil bruke spanskrøret på deg...

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst.

Det var ikke noe vakkert syn skal jeg si det.

Skrevet

Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst.

Sensurert.

Skrevet

Det er ikke noe vakkert for meg å vite at du går rundt med slike tanker i hodet ditt heller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke noe vakkert for meg å vite at du går rundt med slike tanker i hodet ditt heller.

Det sjokkerte meg også. :/

Skrevet

Bare innrøm det, du håper nok heller på at en jente vil bruke spanskrøret på deg...

;-)

Nei... Kan det være noe godt da? Å fysj, for en tanke altså;-)

Gjest Murmeldyr
Skrevet

Inntrykket ble noget anderledes enn jeg hadde fra før..

Noen hadde lagt ut rykte om musikeren i rosa tights, og jeg vet ikke lengre..

;o)

Skrevet

eg tror at du slide skikkeligt! Få deg ei dame, så ska du se at sånne tanker forsvinne... :-)

Skrevet

Noen ganger er jeg skrekkelig uskikkelig.

Det ante meg. Bare å trekke ned.

Skrevet

Inntrykket ble noget anderledes enn jeg hadde fra før..

Noen hadde lagt ut rykte om musikeren i rosa tights, og jeg vet ikke lengre..

;o)

Vel. Bry deg ikke om hva moroklumper finner på. musikeren er The Real Deal, ingen tvil om det! ;-)

Skrevet

Yeah....spank me!

Ja du skulle definitivt hatt en omgang spanskrør!

Gjest Murmeldyr
Skrevet

Vel. Bry deg ikke om hva moroklumper finner på. musikeren er The Real Deal, ingen tvil om det! ;-)

Får stole på det!

:o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Urk! Det bildet som den beskrivelsen fikk til å dukke opp i hodet mitt var heller ikke særlig vakkert :(

Skrevet

Ja du skulle definitivt hatt en omgang spanskrør!

I know...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...