Gå til innhold

Riktig med spanskrør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold sexfantasiene dine for deg selv!

Hæh? Sexfantasier? Nei fysjom, sånt kjenner jeg ikke til. Eneste fantasiene her er de som knytter seg til kveldens lottotrekning;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Isj. Nå så jeg plutselig for meg deg i lærutstyr med åpen bak og halen på en dreven buttplugg hengde ut av din bakdel, mens du står foroverbøyd over et bundet hunkjønn og wiper stussen hennes noe seriøst.

Det var ikke noe vakkert syn skal jeg si det.

Hoho, hvor får du drivstoff til den fantasien, du? ;)

Skrevet

Hæh? Sexfantasier? Nei fysjom, sånt kjenner jeg ikke til. Eneste fantasiene her er de som knytter seg til kveldens lottotrekning;-)

He, he, he!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hoho, hvor får du drivstoff til den fantasien, du? ;)

Film, bøker og musikk, og litt fra rl.

Jeg har jo møtt musikeren flere ganger. Det er enkelt å forestille seg ham i en slik rolle. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Film, bøker og musikk, og litt fra rl.

Jeg har jo møtt musikeren flere ganger. Det er enkelt å forestille seg ham i en slik rolle. :)

Sier du det... :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...