kiwien Skrevet 18. april 2001 Skrevet 18. april 2001 Hei Irene! Etter at min forrige fødselspermisjon gikk ut i september 2000, har jeg fått innvilget redusert stilling fra 100% til 80%. Jeg har foreløpig søkt og fått innvilget redusert stilling fram til juni 2001. Jeg har nå nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen, med termin i midten av desember. Jeg ønsker å arbeide i 80% stilling så lenge som mulig, og vet at arbeidsgiver ikke vil motsette seg dette. Vil jeg få fullt fødselspengegrunnlag ved å kun jobbe 100% i 4 uker før fødselspermisjonen tar til? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 19. april 2001 Skrevet 19. april 2001 Reelt sert ja. Men jeg garanterer selvsagt ikke at trygdekontoret ikke bruker en lengre periode for å finne gjennomsnitt - merkeligere tinge enn det har skjedd... Dette må du i så fall må klage på. Normalt bruker Tk arbeidsgivers opplysninger uten videre, så det er vel igrunnen arb.giver du må overbevise i første omgang. Se også trygdehjelpen.no. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.