Gå til innhold

Får ikke startet The Sims 2

Anbefalte innlegg

Gjest macster
Skrevet

Jeg har nettopp lastet ned The Sims 2 for mac, men jeg får ikke spillet til å starte. Det kommer opp en feilmelding hvor det står: "The Sims 2 requires at least 1 MB of free disk space. Free up some space on your local disk and then re-launch The Sims 2." Hva menes med 'local disk'? Jeg har 57 GB ledig på harddisken. Hvorfor får jeg ikke startet det?

Spesifikasjoner for MacBooken min:

2.0GHz Intel Core Duo

1.24 GB memory

60GB hard drive1

SuperDrive

Skrevet

Er du sikker på at du ikke har delt opp harddisken din i flere deler da? Det har jeg f.eks. Har en E:stasjon hvor jeg kun har installert de grunnleggende filer og en C: stasjon hvor jeg laster ned filmer, musikk og andre program til...

Så det kan jo være at du ser på feil harddisk, og at den andre er full?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...