Gå til innhold

Timelønn

Gjest En som vet lite;)

Anbefalte innlegg

Gjest En som vet lite;)
Skrevet

Hvor mye kan en regnskapsmedarbeider forvente å få i timelønn?

Håper på svar:)

Skrevet

Det kommer nok an på hva du gjør! Er det rent rutinearbeid, eller jobber du selvstendig?

Regnskapsarbeid har en tendens til å bli lønnet dårleg, sammenlignet med annet kontorarbeid.

Gjest tjener mindre på arb. innen utdanninga mi
Skrevet

Jobber som regnskapsmedarbeider uten utdanning innen regnskap og tjener 275000.- i året. Blir ca 141.- pr. time. (østfold)

Gjest En som vet lite;)
Skrevet

Jobber som regnskapsmedarbeider uten utdanning innen regnskap og tjener 275000.- i året. Blir ca 141.- pr. time. (østfold)

Hvordan kan du arbeide som regnskapsmedarbeider uten utdanning? Bare litt nysgjerrig, i så fall fikk du vel mye opplæring?

Skrevet

Hvordan kan du arbeide som regnskapsmedarbeider uten utdanning? Bare litt nysgjerrig, i så fall fikk du vel mye opplæring?

Kom inn under utplassering, de trengte meg til litt enkle ting i begynnelsen, men det gikk bare på, jeg fikk vist meg frem, de var svært fornøyde og gav meg tilbud om fast jobb.

Jeg har svært sansen for kontorarbeide, og er ryddig og nøye av meg, samt lærevillig, det hjelper :)

Kan derfor anbefale alle å ta imot utplasseringer fra a-etat, kanskje prøve et eller annet vikariat ol.

Kan være en bonus i enden om en viser seg frem på en måte som de liker, da er det ikke alltid at utdanningen teller.

Men de med utdanning får selvsakt høyere lønn enn meg.

Gjest En som vet lite;)
Skrevet

Kom inn under utplassering, de trengte meg til litt enkle ting i begynnelsen, men det gikk bare på, jeg fikk vist meg frem, de var svært fornøyde og gav meg tilbud om fast jobb.

Jeg har svært sansen for kontorarbeide, og er ryddig og nøye av meg, samt lærevillig, det hjelper :)

Kan derfor anbefale alle å ta imot utplasseringer fra a-etat, kanskje prøve et eller annet vikariat ol.

Kan være en bonus i enden om en viser seg frem på en måte som de liker, da er det ikke alltid at utdanningen teller.

Men de med utdanning får selvsakt høyere lønn enn meg.

Hvilken regnskapsprogram bruker dere, navision?

Skrevet

Hvilken regnskapsprogram bruker dere, navision?

Nei, desverre. JW bruker vi.

Gjest En som vet lite;)
Skrevet

Nei, desverre. JW bruker vi.

Ok..takk for at du tok tid til å svare i hvertfall:)

Skrevet

Hvilken utdannelse har du? *nysgjerrig*

Skrevet

Hvilken utdannelse har du? *nysgjerrig*

Innen helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...