Gå til innhold

Timelønn

Gjest En som vet lite;)

Anbefalte innlegg

Gjest En som vet lite;)
Skrevet

Hvor mye kan en regnskapsmedarbeider forvente å få i timelønn?

Håper på svar:)

Skrevet

Det kommer nok an på hva du gjør! Er det rent rutinearbeid, eller jobber du selvstendig?

Regnskapsarbeid har en tendens til å bli lønnet dårleg, sammenlignet med annet kontorarbeid.

Gjest tjener mindre på arb. innen utdanninga mi
Skrevet

Jobber som regnskapsmedarbeider uten utdanning innen regnskap og tjener 275000.- i året. Blir ca 141.- pr. time. (østfold)

Gjest En som vet lite;)
Skrevet

Jobber som regnskapsmedarbeider uten utdanning innen regnskap og tjener 275000.- i året. Blir ca 141.- pr. time. (østfold)

Hvordan kan du arbeide som regnskapsmedarbeider uten utdanning? Bare litt nysgjerrig, i så fall fikk du vel mye opplæring?

Skrevet

Hvordan kan du arbeide som regnskapsmedarbeider uten utdanning? Bare litt nysgjerrig, i så fall fikk du vel mye opplæring?

Kom inn under utplassering, de trengte meg til litt enkle ting i begynnelsen, men det gikk bare på, jeg fikk vist meg frem, de var svært fornøyde og gav meg tilbud om fast jobb.

Jeg har svært sansen for kontorarbeide, og er ryddig og nøye av meg, samt lærevillig, det hjelper :)

Kan derfor anbefale alle å ta imot utplasseringer fra a-etat, kanskje prøve et eller annet vikariat ol.

Kan være en bonus i enden om en viser seg frem på en måte som de liker, da er det ikke alltid at utdanningen teller.

Men de med utdanning får selvsakt høyere lønn enn meg.

Gjest En som vet lite;)
Skrevet

Kom inn under utplassering, de trengte meg til litt enkle ting i begynnelsen, men det gikk bare på, jeg fikk vist meg frem, de var svært fornøyde og gav meg tilbud om fast jobb.

Jeg har svært sansen for kontorarbeide, og er ryddig og nøye av meg, samt lærevillig, det hjelper :)

Kan derfor anbefale alle å ta imot utplasseringer fra a-etat, kanskje prøve et eller annet vikariat ol.