Gjest ny kjøper Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg har tenkt å kjøpe epilator, er det sant at de kan føre til permanet hårtap? Er så lei av å vokse annsiktet og bena så det ville vært fint. Hvilke merker anbefaler dere, noen som er missfornøyd med den de har? 0 Siter
Speak Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Litt nysgjerrig. Hva er en epilator? Jeg har nemlig lett lenge etter en permanent måte å fjerne hår..... 0 Siter
Gjest liede Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Litt nysgjerrig. Hva er en epilator? Jeg har nemlig lett lenge etter en permanent måte å fjerne hår..... Det er et torturapparat som napper ut hår for hår der man eventuelt skulle ønske å påføre seg selv store smerter og sår hud. Ikke permanent. Mer som voksing i slow motion. Silk-épil er den mest kjente. *skrekk og gru* 0 Siter
jelly Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Min erfaring er at kun noen av hårene rives ut m roten, mens de fleste blir stående igjen som pigger.Resultatet ble som en meget smertefull barbering...og jeg kan på ingen måte si et håtveksten avtok. I ettertid har jeg imidlertig kjøpt et preparat som heter Kalo. Det fåes som spray eller krem. Skal masseres inn i huden etter voksing. Har brukt det v flere anledninger, og synes hårveksten har blitt mye mer sporadisk. Den er ikke helt borte, men mindre, og hårene blir lysere og tynnere. Hilsen jelly 0 Siter
Speak Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Det er et torturapparat som napper ut hår for hår der man eventuelt skulle ønske å påføre seg selv store smerter og sår hud. Ikke permanent. Mer som voksing i slow motion. Silk-épil er den mest kjente. *skrekk og gru* Det var det jeg trodde. Leste jo bar at dette skulle være permanent i innlegget, og det er det IKKE. Men jeg bruker det noen ganger mellom voksing da det bare har grodd ut noen hår. Da er det kjapt, og ikke så forferdelig vondt:-) Og definitivt mindre søl enn voks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.