Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 En offiser og en gentleman altså. Søt film! Politiskolen-filmene må være inspirert av denne vel? Savner ikke kjæresten noe mindre etter å ha sett den der da... *Sukker og snufser* 0 Siter
hidi Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, du valgte rett film å se alene.... *lol* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 En klassiker! Sett den sikkert 10 ganger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Ja, du valgte rett film å se alene.... *lol* Bommert der gitt. Men kanskje får jeg lurt kjæresten til å se den sammen med meg en gang? Han vet jo jeg er glad i uniformer så... ;o) 0 Siter
Mette Marits Vonde Behn Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 "Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high " vakkert! 0 Siter
Gyda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 "Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high " vakkert! Den bringer fram nostalgien på mange områder ... 0 Siter
Gjest eggedosis Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 "Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high " vakkert! he,he..kult nick! 0 Siter
Mette Marits Vonde Behn Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 he,he..kult nick! Takk - etter å ha grubla og tenkt hva man skulle ha for nick - ble det jo et med litt royalistisk preg da! og jeg liker eggedosis med cognac! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.