Gå til innhold

Kjeeeeempefin kalender???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en kjempefin kalender!!

Gardinstanga vår på kjøkkenet! Pakker inn gavene i lila og sølv og fester bånd i gardinstanga. Kjempekoselig når alle gavene henger ned!

Det var en super ide! :) kanskje jeg slipper å lage kalender til neste år allikevel. ;) Hørtes kjempekoselig ut..

Vi har de siste årene hatt et kosteskaft som henger på veggen med fine bånd i enden. Så knytes alle pakkene på stanga med rødt smalt silkebånd.

Så står det bokstaven på barna (3 stk) og tallet på hver pakke :o)

Men i år lager jeg nye, èn til hver. Vi flytter i nytt hus 1.des. og de får nye egne rom, så da er det litt koselig med kalender på rommet.

Maler ei finèr-plate i en av rommets farger (som passer julerødt) og limer på noen tre-hjerter som jeg maler røde med hvite prikker og striper. Skrur inn 24 kroker; 4x6.

Så pakker jeg inn i stripete "Tilda-papir" :o)

Å kor æ gleda mæ!

Annonse

Gjest Aquarelle

Vi har de siste årene hatt et kosteskaft som henger på veggen med fine bånd i enden. Så knytes alle pakkene på stanga med rødt smalt silkebånd.

Så står det bokstaven på barna (3 stk) og tallet på hver pakke :o)

Men i år lager jeg nye, èn til hver. Vi flytter i nytt hus 1.des. og de får nye egne rom, så da er det litt koselig med kalender på rommet.

Maler ei finèr-plate i en av rommets farger (som passer julerødt) og limer på noen tre-hjerter som jeg maler røde med hvite prikker og striper. Skrur inn 24 kroker; 4x6.

Så pakker jeg inn i stripete "Tilda-papir" :o)

Å kor æ gleda mæ!

Åh, det høres kjempefint ut! Men, hva er "stripete Tilda papir"??

Åh, det høres kjempefint ut! Men, hva er "stripete Tilda papir"??

Prøv her: http://www.pandurohobby.no/order/ProductServlet?cmd=detail&aid=080016

Hvis ikke finner du det på Panduro sine sider, under Tilda og paper-crafts.

Har også kjøpt noen papirposer i rød/hvite striper og prikker. Også Tilda.. :o)

Jeg synes denne ser enkel og grei ut, men det forteller kanskje mye om meg og min fantasi:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1833497

Den er i hvert fall ikke brodert :-| Men du kan ikke akkurat _henge_ gavene på den, da...

Hos oss har vi ikke pakkekalender, så jeg har ikke sett denne i virkeligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...