Gjest tiden nærmer seg Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg leter vettet av meg etter den perfekte julekalender til å henge 24 gaver på. Jeg liker ikke sånne broderte saker.... Har du sett en kjeeeeeempefin kalender?? 0 Siter
Gjest hva med å... Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Legge gavene i en kurv? 0 Siter
vici Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Vi har en kjempefin kalender!! Gardinstanga vår på kjøkkenet! Pakker inn gavene i lila og sølv og fester bånd i gardinstanga. Kjempekoselig når alle gavene henger ned! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Tja, perfekt og perfekt - men vi har en som fungerer greit og ser ok ut. Det er en stang med 24 små, røde strikkede votter hengende ned i snorer. 0 Siter
Spirello Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Vi har en kjempefin kalender!! Gardinstanga vår på kjøkkenet! Pakker inn gavene i lila og sølv og fester bånd i gardinstanga. Kjempekoselig når alle gavene henger ned! Det var en super ide! kanskje jeg slipper å lage kalender til neste år allikevel. Hørtes kjempekoselig ut.. 0 Siter
nitni Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Vi har de siste årene hatt et kosteskaft som henger på veggen med fine bånd i enden. Så knytes alle pakkene på stanga med rødt smalt silkebånd. Så står det bokstaven på barna (3 stk) og tallet på hver pakke ) Men i år lager jeg nye, èn til hver. Vi flytter i nytt hus 1.des. og de får nye egne rom, så da er det litt koselig med kalender på rommet. Maler ei finèr-plate i en av rommets farger (som passer julerødt) og limer på noen tre-hjerter som jeg maler røde med hvite prikker og striper. Skrur inn 24 kroker; 4x6. Så pakker jeg inn i stripete "Tilda-papir" ) Å kor æ gleda mæ! 0 Siter
Gjest Aquarelle Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Vi har de siste årene hatt et kosteskaft som henger på veggen med fine bånd i enden. Så knytes alle pakkene på stanga med rødt smalt silkebånd. Så står det bokstaven på barna (3 stk) og tallet på hver pakke ) Men i år lager jeg nye, èn til hver. Vi flytter i nytt hus 1.des. og de får nye egne rom, så da er det litt koselig med kalender på rommet. Maler ei finèr-plate i en av rommets farger (som passer julerødt) og limer på noen tre-hjerter som jeg maler røde med hvite prikker og striper. Skrur inn 24 kroker; 4x6. Så pakker jeg inn i stripete "Tilda-papir" ) Å kor æ gleda mæ! Åh, det høres kjempefint ut! Men, hva er "stripete Tilda papir"?? 0 Siter
nitni Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Åh, det høres kjempefint ut! Men, hva er "stripete Tilda papir"?? Prøv her: http://www.pandurohobby.no/order/ProductServlet?cmd=detail&aid=080016 Hvis ikke finner du det på Panduro sine sider, under Tilda og paper-crafts. Har også kjøpt noen papirposer i rød/hvite striper og prikker. Også Tilda.. ) 0 Siter
BessieBie Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Vi henger opp en snor på en bjelke i taket (går sikkert også fint øverst på en vegg), og henger 24 gaver i den, så langt innpakket i gråpapir med rødt gavebånd. Kjempefint og veldig koselig:) 0 Siter
laban Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg synes denne ser enkel og grei ut, men det forteller kanskje mye om meg og min fantasi: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1833497 Den er i hvert fall ikke brodert :-| Men du kan ikke akkurat _henge_ gavene på den, da... Hos oss har vi ikke pakkekalender, så jeg har ikke sett denne i virkeligheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.