Gjest Hulda Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hva kan anbefales mot ryggsmerter (korsrygg og haleben) som har kommet etter fødsel for 11 mnd siden. Bør jeg forsøke fysio/kiro eller akupunktur??? Det føles som om korsryggen stivner (verst om morgenen) samt at det er vondt å sette seg hardt ned. Noen ganger stråler ryggsmertene oppover i ryggraden. Noen tips??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-9180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-10190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-11294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-12398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-13502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-14606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-15710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-16814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-17918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-19022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mindy Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Kjære Hulda. Hvis dette skjedde under fødselen ville jeg ha oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut da noe kan ha komet ut av stilling f.eks. halebenet. Startet plagene mot slutten av svangerskapet kan det være bekkenløsning og da har jeg personlig god erfaring med akupunktur, eventuelt i kombinasjon med fysioterapi.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen jeg hadde noe av det samme etter fødselen,det sa klikk i ryggen under fødselen så ble alt hysterisk vondt,men det forsvandt ikke når fødselen var overstått.jeg var å stiv i ryggen og hadde vont for å bøye meg det minste. jeg gikk til kiropraktor og det var bekkenet som hadde vridd seg.jeg ventet 5 mnd før jeg gikk til kiropraktor fordi jeg ikke var klar over denne behandlingsformen,(legen min sa at grunnen til ryggsmertene var at barnevogna var for tung å trille på,phø!) men i mitt tilfelle var det ikke bare å gå til kiropraktoren å vri det tilbake,siden jeg har bekkenløsning ennå (18 mnd etterpå) så vrir det seg i skjevstilling når jeg anstrenger meg. jeg kunne like å høre fra deg hvordan det går.jeg har ennå ikke pratet med noen som har bekkenproblemer etter fodselen. min epost er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2542-ryggsmerter-11-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-20126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.