Gå til innhold

Blir jeg tynn?

Gjest Morrisa:)

Anbefalte innlegg

Vil jeg gå ned i vekt hvis jeg spiser kun grønsaker, vanlig wasa knekkebrød, philadelfia light og stekt kyllingfilet i olje? Spiser 4 ganger om dagen. + frukt og kosttilskudd. jeg er ikke syk, må bare ned i vekt veldig kvikt, skal inn i en superfin kjole jeg får låne!! trener 100 situps hver dag og løper i dyp snø med hunden:) bra for både han og meg dette! ps. jeg er 172 og veier 62. skulle veid ca 58 for å få den på meg tror jeg. hvis dette er helt på jordet- har dere noen andre råd? håper på seriøse svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er akkurat like høy som deg og når jeg veier 62 kg så slutter jeg å drikke cola og spise godis og da går jeg ned til 58 kg på noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat like høy som deg og når jeg veier 62 kg så slutter jeg å drikke cola og spise godis og da går jeg ned til 58 kg på noen dager.

Hmm... Men jeg har jo sluttet med brus og godis for en stund siden.. (Før jeg visste om kjolen, for jeg ville uansett bli i god form- jeg har jo sluttet å røyke også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Men jeg har jo sluttet med brus og godis for en stund siden.. (Før jeg visste om kjolen, for jeg ville uansett bli i god form- jeg har jo sluttet å røyke også!)

Gikk du ikke ned når du sluttet med brus og godis da?

Da spørs det vel om ikke normalvekta di er 62 kg. Jeg kommer ikke under 58 kg uansett hva jeg spiser så jeg tror at det er den "riktige" vekta for meg selv om egentlig ville gjerne gått ned et par kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du ikke ned når du sluttet med brus og godis da?

Da spørs det vel om ikke normalvekta di er 62 kg. Jeg kommer ikke under 58 kg uansett hva jeg spiser så jeg tror at det er den "riktige" vekta for meg selv om egentlig ville gjerne gått ned et par kg til.

Å nei.. håper ikke det. har vært nede på 60 før, når jeg har trent vanlig. den kjolen må på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei.. håper ikke det. har vært nede på 60 før, når jeg har trent vanlig. den kjolen må på.

Det er det eneste jeg går ned av så jeg vet ikke. Jeg skjønner det med kjolen altså, men synes ikke du veier så overvettes mye :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det eneste jeg går ned av så jeg vet ikke. Jeg skjønner det med kjolen altså, men synes ikke du veier så overvettes mye :o)

hehe, nei i grunn gjør jeg jo ikke det, men fant en gammel kjole på loftet til mormora til venninda mi:) Hun var litt tynnere enn meg i sin glanstid kan du si:) jaja, får prøve meg frem. takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva du spiste før. Om dette er mange færre kalorier enn du spiste før + mer aktivitet så vil du gå ned i vekt.

Men vær også nøye med at du ikke begynner å spise for lite. Det virker ikke.

Men må også kommentere at 58 kilo for en på 172 virker veldig lite.... Veier selv 58 kilo og er 164 høy. Litt kraftige bein, men ikke kjukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva du spiste før. Om dette er mange færre kalorier enn du spiste før + mer aktivitet så vil du gå ned i vekt.

Men vær også nøye med at du ikke begynner å spise for lite. Det virker ikke.

Men må også kommentere at 58 kilo for en på 172 virker veldig lite.... Veier selv 58 kilo og er 164 høy. Litt kraftige bein, men ikke kjukk.

Ja, det er vel færre kalorier, pga at jeg har kuttet ut godis og brus.. Jeg spiser nok ikke for lite, DET skal være sikkert;) Løp ut med hunden klokken 6 i dag tidlig....... Skal drikke alkohol på lørdag. Burde jeg velge vin? Liker øl best.. Hvitvin i såfall? takk for svar så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel færre kalorier, pga at jeg har kuttet ut godis og brus.. Jeg spiser nok ikke for lite, DET skal være sikkert;) Løp ut med hunden klokken 6 i dag tidlig....... Skal drikke alkohol på lørdag. Burde jeg velge vin? Liker øl best.. Hvitvin i såfall? takk for svar så langt!

Alkohol nedsetter forbrenningen ettersom kroppen jobber med å forbre alkoholen som er gift.

Vet ikke om øl eller vin er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vin er bedre enn øl ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg pleier gå ned ved å trene 1 time aerobic eller spinn FØR dagens første måltid. Da går en ned fort.

(men funker jo best på de med like vridd døgnrytme som meg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...