Gå til innhold

Ufrivillig vekt tap

mariaE

Anbefalte innlegg

Hei.

I sommer lå jeg på 75 kg, det er den vekten jeg trives best med, selv om jeg da er litt overvektig.

Siden typ August har jeg hatt en merkbar og uforklarlig nedgang i matlyst - Blir mye raskere stapp mett enn før i tillegg til at søthungern min er helt borte, og jeg har før hatt en skikkelig søttann... So konekvens av dette har jeg da hatt ufrivillig vektredusering!! Jeg er nå nede i ca 65 kg...!!! Alle klærne mine sitter helt løst på kroppen og ser ut som sekk...

Jeg har også blitt bilsyk.??? Noe jeg aldri har vært før. Ofte kvalm lenge etter bil/ bussturer.. Men jeg kaster ikke opp, ikke for at kroppen ikke vil, men jeg hater å kaste opp, så jeg nekter å spy!

Før jeg fikk mine to barn på 12 og 13 år var jeg undervektig.. - Radmager... Jeg håper jeg ikke kommer dit igjen! Kan det være noe galt med meg?? Kan jeg ha fått bendelorm??

Jeg er helt frisk ellers, eneste at migrene anfallene har kommet litt tettere og er kraftigere enn før..

Håper du kan svare meg, for jeg er ikke en person som lett går til legen. Har ikke legeskrekk eller noe, men det må liksom være mistanke om noe hvis jeg skal kaste bort legens og min tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaste bort legens tid???

Kom deg til legen. Mistet matlyst, kvalme, vekttap på 10 kg uten grunn er grunn god nok for å ta et legebesøk. Be han ta prøver av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...