Gå til innhold

Gladmelding fra Zuetana

Anbefalte innlegg

Så gikk det bra til sist, likevel. Han har fått noe bedre appetitt, blodprøvene viser at mengden hvite blodceller har sunket siden første prøve, (noe som indikerte en betennelse et sted i kroppen) og humøret er bedre. Takk for alle oppmuntrende ord.

Da skal vi bestille oss tur sammen med de to andre familiene vi kjenner her til Marazul på San Andres, så får vi satse på sol og glede i mnd fremover.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254439-gladmelding-fra-zuetana/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oss fire i Bergen...

Hei dere heldiggriser :-)

Det var jammen godt å høre at det gikk bedre med Julian, ikke noe kjekt med syke barn i utgangspunktet, og især ikke så langt hjemmefra....

Gratulerer så masse med lillebror...tenker dere koser dere...husker fremdeles følelsen, selv om det nå er over fire år siden vi fikk lillesøster og barn nr.to i armene for første gang...

Nyt tiden, hverdagen og travle dager innhenter dere før dere aner :-)

Og riktig god tur til San Andres, er IKKE misunnelig i det hele tatt....

Stor klem fra

Gjest fru undrende

Så flott at det prdnet seg.!

og god tur til Marazul.. der bodde vi også.. et flott sted.

Vi hadde rom rett ved bassengkanten og storkoste oss...

Kos dere alle sammen!

Så flott, må si jeg har tenkt litt ekstra på dere de siste dagen.

Riktig god tur San Andres, nå håper jeg dere får nyte resten av tiden:)))

En skikkelig forblåst høst klem fra

Så flott, må si jeg har tenkt litt ekstra på dere de siste dagen.

Riktig god tur San Andres, nå håper jeg dere får nyte resten av tiden:)))

En skikkelig forblåst høst klem fra

Takk skal du ha.....he he.... Må si jeg er fornøyd med tidspunktet å reise på, ja. Mai feks, er liksom en måned som er hellig for meg....så deilig å være hjemme i Norge da. November kan jeg styre meg for, så dette er deilig. Det regner og regner her i Bogota, så det skal bli godt å komme bort.Nå var visst hotellet Marazul helt fullt (off-season, men enda fullt, hmmm) så vi driver og prater med de andre parene om å heller reise til Santa Marta, Irotama.

Mvh

Annonse

Hei dere heldiggriser :-)

Det var jammen godt å høre at det gikk bedre med Julian, ikke noe kjekt med syke barn i utgangspunktet, og især ikke så langt hjemmefra....

Gratulerer så masse med lillebror...tenker dere koser dere...husker fremdeles følelsen, selv om det nå er over fire år siden vi fikk lillesøster og barn nr.to i armene for første gang...

Nyt tiden, hverdagen og travle dager innhenter dere før dere aner :-)

Og riktig god tur til San Andres, er IKKE misunnelig i det hele tatt....

Stor klem fra

Heisann, Bergen.

Akkurat nå føles det ikke som så lenge siden at vi satt i hagen på Halifax og hadde grillfest. Men tida flyr, det er visst.

Det er mye lettere å bare nyte følelsen over å bli mamma igjen nå som jeg ikke behøver å bekymre meg over Julians helse. Det kjennes, klisjè-klisjè, som om en svært tung stein har blitt løftet fra skuldrene mine.

Mvh

Så flott at det prdnet seg.!

og god tur til Marazul.. der bodde vi også.. et flott sted.

Vi hadde rom rett ved bassengkanten og storkoste oss...

Kos dere alle sammen!

Takker! Nå ser det ut som om vi må tenke annerledes, da hotellet Marazul er fullt....ja ja,...Vi finner nok et sted i varmen til slutt.

Mvh

Takk skal du ha.....he he.... Må si jeg er fornøyd med tidspunktet å reise på, ja. Mai feks, er liksom en måned som er hellig for meg....så deilig å være hjemme i Norge da. November kan jeg styre meg for, så dette er deilig. Det regner og regner her i Bogota, så det skal bli godt å komme bort.Nå var visst hotellet Marazul helt fullt (off-season, men enda fullt, hmmm) så vi driver og prater med de andre parene om å heller reise til Santa Marta, Irotama.

Mvh

Hei Juliansmamma!

Så i innlegget deres at dere vurderte Santa Marta. Vi har vært på både Santa Marta, Irotama og San Andres, Casablanca og jeg ville bare si at San Andres er mye flottere. Santa Marta er flott det også, men vi ble skuffet i forhold til det azurblå havet på San Andres. Vannet (havet) ved Santa Marta er mer grumsete og ikke veldig innbydende å bade i. Men de har flott barnebasseng der, så det veide jo opp endel. Vi bodde flott på Santa Marta, men var til slutt enige om at San Andres var mer "karibisk", hvis du skjønner hva jeg mener. Bare et lite tips.

Ha en fortsatt god tur!

Så flott at det går bedre. Heldige dere som er i Colombia.

Nå har ikke vi vært på Santa Marta. Men vi elsket San Andres. Og de finnes flere bra hoteller på San Andres.

Mange skryter jo av Casablanca.

Vi bodde på Hotell Decameron San Luis, som ligger i San Luis, og trivdes veldig godt der. Det ligger fredelig til, men det er jo bare en liten taxitur inn til byen. Har lyst til å prøve http://www.cocoplumhotel.com/sommaire.php?lang=en

neste gang.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...