Gå til innhold

Har noen her tatt MR av hjernen?

Anbefalte innlegg

Ja - det var flaut også - men jeg skulle ta av knærne også - så da snudde de meg - og jeg ble "senket" inn med beina først -da jeg kom til brystet fikk jeg åndenød - så de måtte stoppe der og der ble jeg liggende og hive etter pusten til de var ferdige.

KJempeflaut - men jeg KLARTE det bare ikke, har aldri opplevd noe så ille jeg! hehe

Nå skremmer du vettet av meg her altså!

Gubben tok denne undersøkelsen ifjor. Han har ikke klaustrofobiske tendenser, men måtte innrømme at det var en smule ubehagelig. Han later som han tror at jeg vil klare det, men han er en utrolig dårlig løgner ;-)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• Dorthe

5

• Caloni Makaroni

5

• Zombiebob

4

Mest aktive i denne tråden

Ja. jeg fikk panikk da de låste fast hodet mitt med et bur, satte på øreklokker og gav meg en knapp jeg kunne trykke på om jeg fikk panikk -jeg fikk panikk FØR jeg kom inn - JÆÆÆÆÆÆÆVLIG! Så jeg fikk aldri undersøkt huet...

Jøss låser de virkelig fast hodet med et bur????? Jeg har aldri skjønte hvorfor noen fryter MR men hvis dette er tilfelle så begynner jeg å skjønne litt mer..

Nå skremmer du vettet av meg her altså!

Gubben tok denne undersøkelsen ifjor. Han har ikke klaustrofobiske tendenser, men måtte innrømme at det var en smule ubehagelig. Han later som han tror at jeg vil klare det, men han er en utrolig dårlig løgner ;-)

Gubben min sa også at det var greit - men at han fikk følelsen av at han "brukte opp lufta" . .ekkelt.

Ja - det var flaut også - men jeg skulle ta av knærne også - så da snudde de meg - og jeg ble "senket" inn med beina først -da jeg kom til brystet fikk jeg åndenød - så de måtte stoppe der og der ble jeg liggende og hive etter pusten til de var ferdige.

KJempeflaut - men jeg KLARTE det bare ikke, har aldri opplevd noe så ille jeg! hehe

Ikke noe å være flau over. Du skulle sett meg da jeg skulle ta biopsi og så DEN nåla. Det ble ikke noen biopsi på meg heller, jeg grein så snørr og tårer rant.

Annonse

Neida, ikke noe problem..Kunne se pleierne gjennom et sånn type periskopgreier. Veldig betryggende helt til de tok av meg brillene..så bare noe tåkedotter, men jeg var ikke redd eller noe så det gikk greit. Men vær sikker på en ting! Når de har lagt hodet ditt i posisjon og sier ifra at du ikke må røre deg; da får du garanter kløe på nesen eller andre plasser på hodet du IKKE kan klø deg!! Det var det verste med hele undersøkelsen :o)

Enig i det. Det var null problemer å ligge inni trommelen. Det verste var å ikke kunne klø seg og ligge stille. Har vondt i ryggen fortsatt.

Men etter å ha ligget der tilsammen 70 minutter fikk jeg nok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...