Gå til innhold

Endring - nytt distrikt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, oj, oj.... Så spennende!!!! Da har de forhåpentligvis en lillesøster eller bror til dere der ;o)))) Håper telefonen er rett rundt hjørnet ;o))) Hadde jo vært veldig hyggelig med et bilde å kose seg med i jula.....

Lykke til, og ikke glem å ring meg når tildelinga kommer....

Hils mann og barn.

Klemmer fra meg ;o)

Annonse

valmue1365380326

Oj, oj, oj.... Så spennende!!!! Da har de forhåpentligvis en lillesøster eller bror til dere der ;o)))) Håper telefonen er rett rundt hjørnet ;o))) Hadde jo vært veldig hyggelig med et bilde å kose seg med i jula.....

Lykke til, og ikke glem å ring meg når tildelinga kommer....

Hils mann og barn.

Klemmer fra meg ;o)

Takk, og takk for sms :) Ja veldig flott å visst noe mer snart, men sikkert rart å ikke skulle få reist med det samme. Mye spenning i lufta nå ja! Ble helt gira da vi fikk region sist, og prøver å styre meg litt nå, men mannen har DEN følelsen av at de ringer nå i løpet av 14 dager - og han hadde ikke denne magefølelsen sist vi fikk region! Mange antagelser og spekulasjoner - så får tiden vise... hahaha høres liksom så rolig ut, helt feil det!

Klem fra

valmue1365380326

Spennende!! Får håpe at det betyr at de har funnet et barn til dere, og at Telefonen er rett rundt hjørnet! Skal se dere får tidenes julegave....

Tvi-tvi!

Ja det ville vært utrolig godt!

Kanskje de tar i betraktning at forhåndsgodkjenningen vår i Norge snart går ut. AF tok vel generelt sett dette opp med ICBF når de var på arbeidsreise i Colombia nå sist, det hadde jo vært fint!

Klem fra

valmue1365380326

Gratulerer med nytt distrikt.Forstår det slik at det er blitt mer vanlig å få nytt distrikt nå. Vi hadde Bogota siden 19. mai og fikk Buccaramanga i slutten av sept.Håper det kommer mange glad meldinger før jul.

Ja kjære deg, det er mange som har ventet leeenge nå. Håper inderlig dere hører noe snart!

Følger med dere!

Hilsen fra

valmue1365380326

Så spennende. Kan være det er et barn som matcher dere der. Vi krysser fingrer for en snarlig tildeling.....

Det hadde vært fantastisk! Dette er utrolig nervepirrende. Forventningene hadde på en måte dalt litt nå - men så skyter de i været til fulle, når det kommer ny beskjed! Man er jo ikke akkurat vant til å høre noe om saken, i disse lange ventetider...

Hilsen fra

Annonse

valmue1365380326

Gratulerer, Valmue. Det må da bare bety at drømmebarnet venter på dere. Lykke, lykke til. Dette blir flott.

Hilsen ei som selv svevet på skyene om dagen.

Ja, det ville vært utrolig! Da ville storebror endelig få noe konkret å forholde seg til - han venter SÅ tålmodig.. og snakker om både lillebror og lillesøster. Han kjøper drikke til dem og ønsker seg køyeseng - for da kan jo lillexxx sove på rommet hans :)

Nyt hentereiseopplevelsene & vakre Colombia!!!

Klem fra

valmue1365380326

Spennende... håper dere snart får den store telefonene da...

Lykke til, kanskje dere får verdens fineste julegave, som vi fikk i 2004......

Ja, tenk om det! Det ville vært fantastisk.

Fikk dere overtakelsesdato i slutten av januar da??

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...