Gå til innhold

Amazing Amanda - noen som har den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med dagen. Skjønner godt det ble jubel i stua. Jentene her snakker nesten ikke om noe annet en Amazing Amanda. Men jeg kommer ikke til å kjøpe henne til dem. De har så mange dukker fra før. (Slemme mamma...)

Så jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt. Men du kan jo ta den med til butikken og spørre.

Gratulerer så masse med dagen. Skjønner godt det ble jubel i stua. Jentene her snakker nesten ikke om noe annet en Amazing Amanda. Men jeg kommer ikke til å kjøpe henne til dem. De har så mange dukker fra før. (Slemme mamma...)

Så jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt. Men du kan jo ta den med til butikken og spørre.

Når jeg ser prisene på disse dukkene og tilbehøret så er jeg sjeleglad for at Snuppa ikke bryr seg det spøtt om dukker, men klarer seg lenge med den "babyen" hun har. Den er nesten til forveksling lik BabyBorn og kosta 199,- på Rimi en gang... :o)

Annonse

Når jeg ser prisene på disse dukkene og tilbehøret så er jeg sjeleglad for at Snuppa ikke bryr seg det spøtt om dukker, men klarer seg lenge med den "babyen" hun har. Den er nesten til forveksling lik BabyBorn og kosta 199,- på Rimi en gang... :o)

Heldiggris! Her saumfares alle lekekataloger. Det krysses av, ringes rundt og skrives på hva de ønsker seg. (Akkurat slik jeg drev på når jeg var lita...)

tzatziki1365380058

Åh, så godt at det er flere slemme-mammaer blant oss!

En av våre snakker heller ikke om noe annet ann amazing amanda, men hun leker knapt med de dukkene hun har. Har dårlig samvittighet for å ikke oppfylle ønsket hennes, men ville også hatt det om jeg hadde brukt 1000 kroner på noe jeg vet ikke vil bli brukt.

Så jeg stålsetter meg og har kjøpt inn play station med Buzz Junior, singstar og et dansespill i stedet. Er så synd på ungene våre så...

Også skal de få en flokk kyllinger fra Kirkens Nødhjelp hver, sånn at de i alle fall får en liten påminnelse om at det går an å tenke på andre også av og til.

Åh, så godt at det er flere slemme-mammaer blant oss!

En av våre snakker heller ikke om noe annet ann amazing amanda, men hun leker knapt med de dukkene hun har. Har dårlig samvittighet for å ikke oppfylle ønsket hennes, men ville også hatt det om jeg hadde brukt 1000 kroner på noe jeg vet ikke vil bli brukt.

Så jeg stålsetter meg og har kjøpt inn play station med Buzz Junior, singstar og et dansespill i stedet. Er så synd på ungene våre så...

Også skal de få en flokk kyllinger fra Kirkens Nødhjelp hver, sånn at de i alle fall får en liten påminnelse om at det går an å tenke på andre også av og til.

Flotte gaver!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...