Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Prust og jeg ble enige om å ha veiedag fredag morgen - og Prust har fått ansvaret for å starte ny tråd hver uke. ) Hva skal vi kalle oss? Det har kommet noen tips laaaangt nede i et par tråder under her, derfor startet jeg en ny tråd slik at vi lettere skal - eh - holde tråden. (Å gud, den var blaut...) Selv likte jeg forslaget Lettvekterne. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen forslag Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 * Uten en tråd på en fredag ( på vekta) *Veiet og funnet for fredagslett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 * Uten en tråd på en fredag ( på vekta) *Veiet og funnet for fredagslett Så kreativ du er! "Uten en tråd" var jo litt morsomt da! Men nå på Prust komme på banen snart - det var jo hun som skulle stå for dette! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Så kreativ du er! "Uten en tråd" var jo litt morsomt da! Men nå på Prust komme på banen snart - det var jo hun som skulle stå for dette! ) Jadajadajada! Har da litt andre ting å sysle med enn DOL - særlig når en er på jobb.... Likte lettvekterne - eller Uten en tråd på freddan :-) Har ikke tid til å bestemme meg for det akkurat nå.... Er egentlig syk, men er på jobb - skal gå om en time.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Krympegjengen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Den kan jeg jo være med på Lettvekterne er et greit navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Krympegjengen? Morsomt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Synes det forslaget var knallbra! Skal vi gå for det? Altså - de som vil veier seg fredag morgen, og deler sin utvikling med de som vil her på forumet. Ingen tvang, bare et forsøk på å gjøre noe positiv sammen :-) Ser forøvrig at det sure innlegget tidligere i dag er slettet. Godt jobba, webmaster! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest totallylost Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jadajadajada! Har da litt andre ting å sysle med enn DOL - særlig når en er på jobb.... Likte lettvekterne - eller Uten en tråd på freddan :-) Har ikke tid til å bestemme meg for det akkurat nå.... Er egentlig syk, men er på jobb - skal gå om en time.... Jeg er veid - og funnet for kort.....)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Synes det forslaget var knallbra! Skal vi gå for det? Altså - de som vil veier seg fredag morgen, og deler sin utvikling med de som vil her på forumet. Ingen tvang, bare et forsøk på å gjøre noe positiv sammen :-) Ser forøvrig at det sure innlegget tidligere i dag er slettet. Godt jobba, webmaster! Uten en tråd - på freddan! Den er grei! ) Da er din oppgave å starte tråden og så skal vi nok følge opp. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uten en tråd - på freddan! Den er grei! ) Da er din oppgave å starte tråden og så skal vi nok følge opp. ) OK Hvis jeg glemmer det, får dere minne meg på det :-) Og det KAN jo hende at noe kommer i veien en sjelden fredag, og da er det lov for andre å starte tråden! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen forslag Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Uten en tråd - på freddan! Den er grei! ) Da er din oppgave å starte tråden og så skal vi nok følge opp. ) Var det noen godtgjørelse for forslag som ble brukt? Syntes noen hvisket om en kake... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Lettvekterne var fin. Høres ut som en fin og sporty klubb :-) La akkurat inn et innlegg i forrige tråden om at vi må ha med før vekt nå vekt ønsket vekt Må jo ha LITT press på oss da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Uten en tråd - på freddan! Den er grei! ) Da er din oppgave å starte tråden og så skal vi nok følge opp. ) skjønner at jeg henger litt etter her ja.... mye som har skjedd siden jeg startet tråden "bare 5-6 kg" !!! uten en tråd høres jo ikke akkurat ut som en slik sporty klubb som lettvekterne da.. hmmm...får lese resten av innleggene og se om jeg har gått glipp av noe mer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kan jeg bli med? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Kan jeg bli med? ;-) Alle som vil! ) I morra tidlig starter vi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Alle som vil! ) I morra tidlig starter vi! Jeg er klar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.