Gjest gjerne minus 30 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://www.wulongforlife.com/ Å hoi, denna må vi jo sette igang med fluksens! Ikke nok med at den brenner kalorier, men hør her: "Gives Your Face a Clear, Healthy Glow", gir flotte tenner, styrker immunforsvaret, _og_ gir deg en frisk psyke! At ikke denne teen deles ut på blå resept til alle og enhver skjønner jeg ikke! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hmmm, kunne godt tenkt meg den magen som var avbildet... Men det er noe med at det som virker for godt til å være sant, som regel er det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kanskje den til og med kan brukes i bensintanken også? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Så får vi sikkert så flott mage på svært få uker:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Virker for godt til å være sant ja. men så sant det ikke er farlig har du ingenting å tape på å prøve, du får til og med tilbake pengene om det ikke skulle funke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Virker for godt til å være sant ja. men så sant det ikke er farlig har du ingenting å tape på å prøve, du får til og med tilbake pengene om det ikke skulle funke. Jeg tror nok "Gjerne minus 30" bare tulla. ) La du merke til ;-) til slutt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror nok "Gjerne minus 30" bare tulla. ) La du merke til ;-) til slutt? Joda men det er vel en grunn til at hun har vært innom den siden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.