Gå til innhold

Wow, mirakelte

Gjest gjerne minus 30

Anbefalte innlegg

Gjest gjerne minus 30

http://www.wulongforlife.com/

Å hoi, denna må vi jo sette igang med fluksens! Ikke nok med at den brenner kalorier, men hør her: "Gives Your Face a Clear, Healthy Glow", gir flotte tenner, styrker immunforsvaret, _og_ gir deg en frisk psyke!

At ikke denne teen deles ut på blå resept til alle og enhver skjønner jeg ikke! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, kunne godt tenkt meg den magen som var avbildet...

Men det er noe med at det som virker for godt til å være sant, som regel er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker for godt til å være sant ja. men så sant det ikke er farlig har du ingenting å tape på å prøve, du får til og med tilbake pengene om det ikke skulle funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker for godt til å være sant ja. men så sant det ikke er farlig har du ingenting å tape på å prøve, du får til og med tilbake pengene om det ikke skulle funke.

Jeg tror nok "Gjerne minus 30" bare tulla. :o) La du merke til ;-) til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok "Gjerne minus 30" bare tulla. :o) La du merke til ;-) til slutt?

Joda men det er vel en grunn til at hun har vært innom den siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...