Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg spiser denne typen til frokost. Står 15% kostfiber og 65% Fullkorn på pakken. Spiser i en skål med lettmelk. Er dette en grei og sunn frokost? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvor mye sukker er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvor mye sukker er det? karbohydrat 67 g.Herav: sukkerarter:22 g,Stivelse: 45 g 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 karbohydrat 67 g.Herav: sukkerarter:22 g,Stivelse: 45 g Det var mye. Jeg synes ikke dette er spesielt sunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det var mye. Jeg synes ikke dette er spesielt sunt. Enig.. Forslag til sunn frokostblanding? orker ikke brødskiver.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Enig.. Forslag til sunn frokostblanding? orker ikke brødskiver.. Musli, for eksempel? Eventuelt havregrøt med frukt, det er veldig godt og en god start på dagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Musli, for eksempel? Eventuelt havregrøt med frukt, det er veldig godt og en god start på dagen ja jeg får prøve meg fram:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Musli, for eksempel? Eventuelt havregrøt med frukt, det er veldig godt og en god start på dagen Ser de har ferdigpakker med havregrøt i hyllene.. men det er vel usunt det også?? må vel lage fra bunn av,eller??Hadde vært greit med sunne ferdigpakker.. sparer tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ser de har ferdigpakker med havregrøt i hyllene.. men det er vel usunt det også?? må vel lage fra bunn av,eller??Hadde vært greit med sunne ferdigpakker.. sparer tid. Det er like sunt som annen havregrøt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er like sunt som annen havregrøt Ok.. men mener jeg så at det stod endel sukker eller noe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ok.. men mener jeg så at det stod endel sukker eller noe.. Åh, gjorde det? Vel, da tar du bare havregryn og melk i en skål (nok til en prosjon) og slenger det i mikroen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Åh, gjorde det? Vel, da tar du bare havregryn og melk i en skål (nok til en prosjon) og slenger det i mikroen Ja, det gjør jeg, og det er jo like raskt som grøtpakker, som jo ganske riktig inneholder sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, det gjør jeg, og det er jo like raskt som grøtpakker, som jo ganske riktig inneholder sukker. Så dumt at de inneholder sukker :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Så dumt at de inneholder sukker :/ Ja, men det er jo typisk. Så å si all ferdigmat inneholder jo sukker. Men akkurat havregrøt er jo så utrolig enkelt å slenge sammen i microen fra vanlige havregryn og litt melk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, men det er jo typisk. Så å si all ferdigmat inneholder jo sukker. Men akkurat havregrøt er jo så utrolig enkelt å slenge sammen i microen fra vanlige havregryn og litt melk. Jeg tenkte bare de var smarte nok til å ikke inkludere sukker i den, siden den skal ha fruktsmak og diverse. Men du har rett i at det er like enkelt å ordne det selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Åh, gjorde det? Vel, da tar du bare havregryn og melk i en skål (nok til en prosjon) og slenger det i mikroen Okei. Jeg får prøve på det:) Har du peiling på om banan egentlig er sunt? er jo mye sukker i,har jeg hørt.. Hvis man vil ned i vekt så bør man unngå bananer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Okei. Jeg får prøve på det:) Har du peiling på om banan egentlig er sunt? er jo mye sukker i,har jeg hørt.. Hvis man vil ned i vekt så bør man unngå bananer? Det er fruktsukker i frukt, men dette er mye sunnere enn vanlig sukker. Frukt er bra, men ikke spis helt ubegrenset. To frukt om dagen er bra En banan inneholder 80-100 kalorier. Det er ikke mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er fruktsukker i frukt, men dette er mye sunnere enn vanlig sukker. Frukt er bra, men ikke spis helt ubegrenset. To frukt om dagen er bra En banan inneholder 80-100 kalorier. Det er ikke mye. Ok..Takk for råd og tips=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Veldig sunn og god frokost! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg synes musli med youghurt og melk er godt. Det varer også lenge. Men sjekk alltid innholdet i disse kornblandingene. Mange inneholder MYE sukker. Jeg spiser en jeg kjøper på Lidl. Kjempegod. Masse frukt og nøtter. Det står dessverre ikke oppgitt hvor mye sukker det er, men bare at et par av de tørkede fruktene inneholder sukker. Håper derfor det er OK. Med korn og nøtter holder jeg også relativt lenge før jeg blir sulten igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.