Gå til innhold

Hvor lagrer dere digitale bilder?

Anbefalte innlegg

har brukt fotoknudsen hele tiden, men prøvde å legge bilder i album nå, og det tar 45 min. for 14 bilder!!!! Og vi har rask maskin, så er tydlig siden som er treg.. irritert meg over dette før. Men nå bytter jeg. Hvilken bruker dere? Hva koster det og går det rakst å overføre bilder? Er det som er viktig for meg: kvalitet, pris og at siden er brukervennlig og rask. Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255403-hvor-lagrer-dere-digitale-bilder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lagrer alle bilder på pc'en på en annen harddisk en operativsystemet. Så hvis pc'en krasjer så er bildene sikkre. I tillegg så brenner vi bilde mappene regelmessig på dvd. Og så pleier jeg å ha en gjennomgang av og til og bestiller fra eurofoto papir kopier for å sette i album.

Annonse

Jeg lagrer de ført på PC'n, så velger jeg ut de beste bildene til framkalling. Brenner disse på CD som jeg tar med til butikken for framkalling. CD'n oppbevarer jeg på jobben.

Da føler jeg at jeg er rimelig sikker.

Problemet er perioden fra jeg tar bildene til jeg framkaller dem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...