Gå til innhold

Jøss, det er helg!

Anbefalte innlegg

Tenk at arbeidsuka faktisk er over.Deilig.

Er det mange av dere som har helgejobb?

Hva skjer i helga?

Jeg skal få ungene avsted på kamp mellom Tufte og Start i dag, og så skal de på discotek etterpå. Gleder seg :)

I morgen er det julebord, men det spørs om ikke en drink til hvert ben er nok:) Har hatt ei hektisk uke. Eh, jeg velger å slå meg løs, jadda :)

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255494-j%C3%B8ss-det-er-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• hare1365380455

8

• Gyda

3

• candyqueen_83

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nå er det helg, ja! Hjemmelaget pizza står i ovnen, og jeg skal bare sløve. Har fri denne helga, heldigvis. :)

Samboeren er borte, så jeg har huset for meg selv. Og i morra får jeg House sesong 2 i posten, jippi! :)

Hvor bestiller dere House fra? Hvor er det billigst?

Nå er det helg, ja! Hjemmelaget pizza står i ovnen, og jeg skal bare sløve. Har fri denne helga, heldigvis. :)

Samboeren er borte, så jeg har huset for meg selv. Og i morra får jeg House sesong 2 i posten, jippi! :)

Det høres ut til at helgen din blir deilig. *misunner deg pizzaen* Hm... mulig jeg får lage det som sen kvelds :)

Annonse

hare1365380455

Slå deg løs du! :o)

Jeg vet ikke helt hva som skjer i helga. Jeg har litt lyst på fest i kveld, men kommer til og bli eneste jenta, så jeg vet ikke helt...

I morgen blir det kvalitetstid med godstolen tror jeg.

Det gjør vel ingenting om du er eneste jenta! :D

Slå deg løs du! :o)

Jeg vet ikke helt hva som skjer i helga. Jeg har litt lyst på fest i kveld, men kommer til og bli eneste jenta, så jeg vet ikke helt...

I morgen blir det kvalitetstid med godstolen tror jeg.

Når hele uka går som en følelse av sit ups, da kan man tillate seg noen sit downs :) Nyt stolen! Eneste jenta? Men er ikke det fint da? ;)

Annonse

Det gjør vel ingenting om du er eneste jenta! :D

Sambo er redd jeg saboterer hele guttefesten ;o)

Det var nemlig ingen av de andre gutta som ville ha med dame, men jeg ble bedt allikevel.

Men jeg vet ikke helt, har lyst, men er redd for og føle meg utenfor.

Når hele uka går som en følelse av sit ups, da kan man tillate seg noen sit downs :) Nyt stolen! Eneste jenta? Men er ikke det fint da? ;)

Jeg er veldig glad i stolen min, og pleier den ofte ;o)

Jo det er moro, var også eneste for noen uker siden, men da var vi hjemme hos oss, litt annerledes det. Er litt redd for at de andre skal synes det er teit at jeg er der. Men bare så det er sagt, jeg legger meg ikke opp hvordan de andre gutta fester uten dame. Heller ikke hvordan sambo fester, han får slå seg løs så mye han bare vil :o)

Jeg og Squishy har som vanlig lite planer. I morgen skal vi handle litt klær til han. Det er det verste vi begge vet, så jeg gruer meg. Mulig vi drar en tur i Frognerparken etterpå, om vi har krefter ;)

Senere på kvelden har jeg middagsgjester, men da regner jeg med at minsten er i seng.

Søndagen skjer det svært lite, så da _skal_ jeg bort på Sats og få satt i gang med treninga.

God helg, pekkaline :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...