Gå til innhold

Fin frakk/"kåpe" til gutt?

Anbefalte innlegg

ser etter en fin "frakk2 til sønnen min, en sånn en som er hyggelig å ta på han når vi går bort. Nå som julen nærmer seg er det jo greit å ha noe pent og varmt utenpå når vi går til juletrefest, juleselskap osv.

Noen som har sett en slik en i en butikk i Oslo? Ca pris?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255769-fin-frakkk%C3%A5pe-til-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min, som er 7,5 år, har hatt to duffel-coat liknende "kåper" - begge mørkeblå. Han er glad i å pynte seg, og bruker alltid den hvis han skal i bursdag, i kirka eller på besøk til mormor eller tante/onkel osv.

Den første kjøpte vi på Røff&Tøff. Den andre var på en vanlig butikk, tror det var Hennes og Maurits i fjor. Den er av noe algs kunststoff - det finne jo "ekte" i tykt ullstoff også.

Annonse

Ja...kanskje noe sånt? Hva har gutter på seg over dressen, når jentene har pene kåper? Hyggelig for dem å pynte seg litt også, ikke bare gå i den samme jakka som de har i barnehagen....

Enig med deg, det duger ikke med barnehagejakka når man skal pynte seg:-)

Jeg har hatt en veldig fin duffelcoat til gutta her i tjukk, beige cord med brune detaljer. Kjempestilig og fin. Er nå på utkikk etter en ny til storebror på fem,men vil da ha en i ekte ullkvalitet, og helst brun eller beige. Har hatt en type fra Hennes også, men den er ikke i ull og blir slett ikke så pen som en skikkelig duffelcoat, synest jeg da...

Ja gutta her i huset liker å pynte seg og de vil gjerne ha pene jakker bare de skal en snartur på butikken:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...