Gå til innhold

Hvor dyre gaver gir dere tanteunger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

6

• flisa

2

• amber sun

2

• Rhea Silvia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lei julegaver

Jeg kjøper sølvbestikk til tantabarna mine. Prisene på de enkelte delene koster fra 180 til ca 600 kr. Da snakker jeg om teskjeer, kniv, gaffel, skje. Ikke de store og dyre tingene. Jeg kommer nok til å holde på med det så lenge jeg lever. Veldig glad i tanteungene mine og nært knytta til de, selv om de bor 70 mil unna.

Ja det er vel der det ligger..

Jeg er ikke knyttet til mine tantebarn hverken fysisk eller følelsesmessig.

De fleste av dem har jeg ikke sett på flere år, og ville ikke kjent dem igjen på gata (de fleste bor i den andre kanten av landet).

Hverken de eller jeg gjør noe aktivt for å ha kontakt,

derfor tror jeg det er mest naturlig og droppe gavene til de over konfirmasjonsalder. Skitt, da sparer jeg de kronene! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...