Gå til innhold

Iiiik, hemoride!! Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest kjerringråd

Kjøp et kålhode.

Ta av ett kålblad (skal ikke være kokt), myk det opp med strykejern. Riv det til slik at det passer til rompesprekken din. Legg det godt inn i sprekken. Bruk dette til hemoriden er borte.

Ekkelt ja, men det virker ! Jeg brukte dette kjerringrådet selv da jeg gikk gravid og fikk hemorider.

Gjest hemor idé

Nå har jeg kjøpt salve. Leste pakningsvedlegget og der står det at en må kontakte lege før en bruker salva for å være helt sikker på at det er hemoride og ikke noe annet. Trenger jeg det da? Er det ikke ganske så sannsynlig at det er en hemoride? Jeg er gravid i 3. trimester, fikk vondt i rompa etter en hard tur på do og da jeg undersøker meg selv senere på dagen så er det en bønnestor kul akkurat ja.. der du vet??

Nå har jeg kjøpt salve. Leste pakningsvedlegget og der står det at en må kontakte lege før en bruker salva for å være helt sikker på at det er hemoride og ikke noe annet. Trenger jeg det da? Er det ikke ganske så sannsynlig at det er en hemoride? Jeg er gravid i 3. trimester, fikk vondt i rompa etter en hard tur på do og da jeg undersøker meg selv senere på dagen så er det en bønnestor kul akkurat ja.. der du vet??

Du trenger ikke kontakte lege. Men hvis du skulle begynne å blø mørkt blod fra endetarmen, bør lege kontaktes.

Hemoroider kan sprekke å blø, men da er blodet rødt og friskt, det er ikke farlig.

Lykke til med både hemoroider og fødsel!

Gjest hemor idé

Du trenger ikke kontakte lege. Men hvis du skulle begynne å blø mørkt blod fra endetarmen, bør lege kontaktes.

Hemoroider kan sprekke å blø, men da er blodet rødt og friskt, det er ikke farlig.

Lykke til med både hemoroider og fødsel!

Takk takk!

Og takk for svar!

Nå skal denna bønna til pers! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...