katya Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-10322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-11426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-12530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-13634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-14738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-15842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-16946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-18050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 18. august 2000 Forfatter Del Skrevet 18. august 2000 jeg lovet jo dere her på DOL å prøve å fortelle bestevenninnen min om sf`en... men i dag fikk jeg høre at ikke bare veninnene mine men også resten av klassen baksnakker meg.... kozelig ikke sant?? (not) vel uansett.. jeg prøvde allikevel å fortelle det, men da sa hun at hun gledet seg til å bytte plass og ikke lenger sitte ved siden av meg!!! for jeg var ikke normal.... jeg spiste jo ikke..... det hjalp IKKE på selvfølelsen min akkurat... og det fikk meg heller ikke til å fortelle henne om alt det vonde i meg.. jeg bare nektet når hun sa jeg hadde sf!!! hater meg!! hater livet mitt, hater vennene mine..... hater meg... gråter igjen!!! please hjelp... vær så snill.. hater meg og mitt ekle liv og min fleskete kropp og venner som holder avstand og norsklærere som hele tiden glor og hater.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-19154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-9339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-10443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-11547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-12651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-13755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-14859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-15963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-17067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-18171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteopptreden Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei, katya. Først vil jeg bare si at jeg personlig ikke kjenner så godt til det å ha spiseforstyrrelser, så jeg skal ikke prøve å gi deg noen råd om det. Det jeg derimot *kan* si, er at jeg vet godt hvordan du føler deg i forhold til venner og sånn. I mitt tilfelle var årsaken en annen, men jeg tror utfallet er ganske likt okke som. Jeg trodde ikke at noen kom til å like meg og at jeg ville være upopulær og stygg alltid. Gjett hva? Det stemte ikke! Vil bare si deg to ting, hentet fra egen (bitter) erfaring, som jeg håper kan hjelpe litt på selvfølelsen: 1. Disse såkalte "venninnene" dine er ikke venninner så lenge de driver og baksnakker deg. Du tror du trenger dem nå for ikke å falle utenfor gjengen, men egentlig gjør du det ikke. Du synes kanskje at det er lett for meg å si uten å kjenne situasjonen din bedre, men gi det en sjanse likevel! Hold ut, du kommer til å få *ordentlige* venner senere i livet som vil oppføre seg ordentlig og støtte deg fordi de liker deg som du er. Okay?:-) 2. Hvis det i det hele tatt kan være NOE positivt å lære av en slik situasjon, så er det at ihvertfall DU vet hvordan en venninne bør være. Husk hvordan du føler deg nå; du kommer sannsynligvis aldri gjøre noe tilsvarende mot andre i din situasjon. Du vil garantert treffe usympatiske personer igjen - men du kommer til å avvise dem med rak rygg! klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2559-noe-mer-om-venninner-noen-som-har-opplevd-dette/#findComment-19275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.