Gjest Alt er tiltak Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har noen forslag til sunne middager?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen forslag Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Mye grønnsaker, poteter, fisk, kyllingfilet, koteletter, pasta/tunfisk, havregrøt (om du skal ha noe enkelt og har det travelt), hamburger med agurk/tomat/løk og salat til, pastasalat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg spiser det meste til middag, men justerer litt i forhold til hva jeg gjorde før. Har følgende kjøreregler. 1. Lite fett. Dvs. ikke bruk bearbeidede produkter som pølser, kjøttkaker o.l., men rent kjøtt/fisk. Bruker også karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. 2. Mer grønnsaker og mindre poteter/ris/pasta. Dvs. at posjonen med grønnsaker er større enn den med poteter/ris/pasta. Grønnsaker kan også stekes. Det er kjempegodt:-) I går var det bankekjøtt (+ løk) i fløtesaus. (Bruker da 7% matfløte som er kjøpt i Sverige og kan fråtse i saus.) + fullkornspasta og kokt kål/rosenkål/gulrot/brokkoli. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten pike, 22 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg pleier ofte å steke grønnsaker bare jeg. Begynner med å steke litt løk, så putte oppi sånne frosne grønnsaker man får i fryserdisken (brokkoliblading), og så litt diverse annet. Hvist du nesten på slutten putter oppi et par tomater kuttet i små terninger, trenger du ikke engang saus over. Krydder som er godt er salt og pepper, karri, og timian. Timian er uunværlig Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.