Gå til innhold

Om en uke drar jeg på tur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt å høre at det går bra med deg og riktig god tur til Praha. Kos deg og kjøp masse fint til deg selv og ta med noe fint til gutten din også. Min døtre har også hatt et tøft år der pappa har vært sykmeldt hele tiden og vi har hatt våre tøffe tak. Jeg har prøvd å gjøre litt hyggelige ting sammen med de i perioder slik at hverdagen også skal ha lyspunkter. Det er viktig for store og små.

Takk.

Vi har også prøvd og gjøre hyggelige ting sammen, rett og slett sette av tid til hverandre, viktig det.

Så flott at det går bedre med deg nå! Kos deg masse på tur, det er deg vel unt! :)

Takker! :o)

Det er så god følelse og begynne og smake på livet igjen! Har hatt et godt liv, er ikke det, men nå blir det enda bedre, nå når jeg er litt mer "normal".

Annonse

Du skriver at du egentlig ikke har noe fornuftig å skrive, og så er jo _alt_ kjempefornuftig og interessant å lese!

Ha en riktig god tur til Praha - den fortjener du virklig nå!

He he, bra du synes det er fornuftig. Følte at det kanskje hele tråden ble litt egosentrisk.

Det er godt og ha Dol, da kan man dele opplevelser på både godt og vondt.

Ja, det må være en herlig følelse! :)

Det er utrolig godt.

I dag har jeg ruslet rundt med en venninne, vært på kafe, og handlet litt småting.

Og nå kjenner jeg på den følelsen over hvor mye jeg egentlig har savnet akkurat det. Har nok ikke latt meg selv savne det før, på den måten slapp jeg og bli skuffet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...