Wibecke Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Har vi bestilt sommerferie:-) Vi har ikke hatt ferie de siste årene av ulike årsaker... Men til sommeren skal vi til Hellas i 3 uker :-) og vi skal ha seilbåt en av ukene:-) Er det noen som har erfaring fra Hellas på seilbåt og med barn ombord. Det er 4 barn på 4 og 8 år. Og selvfølgelig 4 voksne. Vi skal seile fra Lefkas. Noen som har tips hvor vi MÅ reise? Hvilken strand/grotte vi MÅ få med oss? Vi skal ta toget fra Athen til Patras og buss derfra!!! Gleder meg allerede til sol og varme:-) Hilsen 0 Siter
Liliaceae Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 har ingen tips og råd, men vil bare si at det høres ut som en deilig ferie :-) har ikke tenkt så langt ennå vi.. 0 Siter
Wibecke Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 har ingen tips og råd, men vil bare si at det høres ut som en deilig ferie :-) har ikke tenkt så langt ennå vi.. Hei! Hadde nok ikke vi heller hvis vi ikke skulle seili. Men for å få rabatter måtte vi bestille før 31 november. Ja det skal bli deilig med sommerferie!!! :-) Er bare 6 mnd til......... ;-) Hilsen 0 Siter
laban Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hei! Hadde nok ikke vi heller hvis vi ikke skulle seili. Men for å få rabatter måtte vi bestille før 31 november. Ja det skal bli deilig med sommerferie!!! :-) Er bare 6 mnd til......... ;-) Hilsen Man har svært god tid hvis fristen er 31. november. ;-) Sorry, jeg måtte bare... 0 Siter
Wibecke Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Man har svært god tid hvis fristen er 31. november. ;-) Sorry, jeg måtte bare... he he........ jepp, veldig god!!! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.