Gå til innhold

Hjelp! Hva skal "far i huset "få?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

....noe til bilen? I så fall hva? Tips?

Har eldgammel og ujålete bil som snart kollapser. Ny bil; DET hadde vært gaven sin, det....

"....noe til bilen? I så fall hva? Tips?"

Noe sexy klesplagg til deg, siden det lukter ny bil... (For å sitere mrxx)

Annonse

Gjest mitt forslag

Det er helt grusomt vanskelig. Musikksmaken hans er mildt sagt sær, og jeg har ikke peiling....Men kanskje gavekort på cd'er. Men kjedelig, da....

Du vet hvilke artister han liker og hvilke cd'er han har? Så søker du på nettet og ser hva artistene har utgitt og tar med lapp i butikken.

....noe til bilen? I så fall hva? Tips?

Har eldgammel og ujålete bil som snart kollapser. Ny bil; DET hadde vært gaven sin, det....

kjøp en stilig lekebil som du pakker inn :-)

hansker, ullsokker, skjerf, lu.

synes det er så greit å kjøpe ting man får bruk for jeg..! (men litt kjedelig er det jo :-(

Konsertbilletter selvsagt ;)

Også roter (les: blar pent igjennom og lar alt stå på riktig plass) du i cd samlingen hans, snakker med en gammel kompis av ham og spør om det er en sær utgivelse av et eller annen slag han aldri har skaffet seg, men absolutt burde hatt.

T-skjorte med logoen til en av favorittartistene er som regel sikker vinner.

Og gavekort på massasje fra deg :)

Annonse

Konsertbilletter selvsagt ;)

Også roter (les: blar pent igjennom og lar alt stå på riktig plass) du i cd samlingen hans, snakker med en gammel kompis av ham og spør om det er en sær utgivelse av et eller annen slag han aldri har skaffet seg, men absolutt burde hatt.

T-skjorte med logoen til en av favorittartistene er som regel sikker vinner.

Og gavekort på massasje fra deg :)

Om han skal få billetter til konsert i Købenahvn bør han nesten få flybillett i tillegg ;)

Om han er interessert i musikk har han antakelig allerede en iPod eller lignende.

Men hva med denne i tillegg, til trening m.m.?

http://www.apple.com/ipodshuffle/

Ja, han har iPod. Jeg tror jeg går for noe tilbehør til iPod'en, bæreveske eller beskyttelse av noe slag. Det må vel være bra? Og kanskje noe romantisk i tillegg, men vet ikke hva det skal være, da....massasjeolje, kanskje? Får jeg kjøpt det på bodyshop?

Ja, han har iPod. Jeg tror jeg går for noe tilbehør til iPod'en, bæreveske eller beskyttelse av noe slag. Det må vel være bra? Og kanskje noe romantisk i tillegg, men vet ikke hva det skal være, da....massasjeolje, kanskje? Får jeg kjøpt det på bodyshop?

Ja, de har massasjeoljer på bodyshop. Om jeg ikke husker feil, kan du blant annet velge mellom "relaxing" og "energizing" oljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...