Gå til innhold

Sukk. Litt irritert på sjefen/arbeidssituasjonen

Anbefalte innlegg

Jeg har en jobb som jeg trives med, men aberet er: to dager i uke jobber jeg til kl 19.00.

Dette skaper problemer for ungene, som gjerne vil gå på diverse aktiviteter. Kabalen blir vanskelig å gå opp. Men greit, sånn er det bare.

Nå spurte jeg sjefen pent om jeg kunne gå hjem tidliger en eneste kveld for å være med datteren på infomøte med korpset, men nei. Det fikk jeg ikke. Det ville bare bli to igjen på vakt, jeg skjønner jo at det vil være belastende på dem. Ble bare litt skuffet, for jeg spør omtrent aldri om fri ellers, men prøver å ordne ting utenom arbeidsstid.

Det er ikke lett å få jobb og familie til å gå ihop. Er det ikke den ene arenaen som lider, så er det den andre. Jeg vil gjerne at jenta mi skal få begynne på korpset, men vet ikke om jeg orker oppi alt med jobben og seinvakter og alt....

Mannen min stiller jo opp, men vi har ett barn til som også har sine behov....

Noen som vet hvor ofte de øver med korpset?

Fortsetter under...

Jeg jobber også to kvelder i uka (bl.a. _i_ korpset).

Korpsene her i byen øver fast sammen hver 14. dag for aspirantene + spilletimer med lærer 1 x i uka.

Etter 2. spilleår øver de sammen 1x i uka + spilletime med lærer 1 x i uka.

Spilletimene er fleksible hos oss, de legges når elevene kan komme. Vi har timeavtaler hver høst der den "kabalen" legges.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...