Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frustrert frue

Toys 'r us hadde stort utvalg i følge en venninne av meg. De er skikkelig gira på de dyra her i huset også, Flisen ønsker seg dyreklinikken og den er ikke så dyr tror jeg, men jeg hadde uansett ikke kjøpt en plastleke til 900,- :)

Vi har dyreklinikken og vi:o)

Den kostet rundt 250-350 kroner tror jeg...

Her lekes det masse med disse dyrene, og det værste er at jeg og syns de er såååå nydelige, så det vanker en liten figur i ny og ne her:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256398-littlest-pet-shop/#findComment-2036567
Del på andre sider

Vi har dyreklinikken og vi:o)

Den kostet rundt 250-350 kroner tror jeg...

Her lekes det masse med disse dyrene, og det værste er at jeg og syns de er såååå nydelige, så det vanker en liten figur i ny og ne her:o)

Ja, det er ikke det værste crappet de kan leke med, så her vanker det et par dyr i kalenderen også. Fant ut at de enkle og dobble pakkene med dyr er 10,- billigere på Extra leker enn f.eks edwis eller brio. 29,- for et dyr er ikke ille syns jeg når de blir tatt så godt vare på og lekt så mye med. Jentene har noe barbiegreier også *grøss* og det leker de nesten ikke med lenger så jeg lurer på om jeg skal forslå og selge det de har, så kanskje vi kan kjøpe det gigantiske huset for pengene vi tjener :) Det er vel ikke altfor sleipt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256398-littlest-pet-shop/#findComment-2036586
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...