Gå til innhold

Jul i svingen......kalenderen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fniiiiz, Bella på 6 år fikk også den i kalenderen i dag. Ikke mye snø her heller. Men det er jo i grunnen ikke noe nytt på vår kant av landet, det må være østlendinger som har laget den kalenderen! ;-) Vel, hun har ikke åpnet den enda, jeg får vel foreslå at hun tegner en ;-)

Gjest moren til jente på fire

Datteren min på fire har den kalenderen hun også... Det gjør da ingenting om regnet pøser ned.. og det ikke finnes snø... for det sto jo et alternativ til hva man kunne gjøre hvis det ikke fantes snø .. Man kan lage islykt... Og man trenger ikke kuldegrader ute for å lage det. Vil tro alle hjemmene har frysere nå til dags. Det gåt å sette islykta i fryseren. Der står iallfall vår og venter. I morgen er den sikkerk klar til å tas i bruk... Tror det blir en kjempefin islykt jeg :-)

Annonse

Fniiiiz, Bella på 6 år fikk også den i kalenderen i dag. Ikke mye snø her heller. Men det er jo i grunnen ikke noe nytt på vår kant av landet, det må være østlendinger som har laget den kalenderen! ;-) Vel, hun har ikke åpnet den enda, jeg får vel foreslå at hun tegner en ;-)

Tja, det er ikke så mye å lage snølykt av her på det sentrale østland, heller.

Tror det snarere må være folk med høy nostalgifaktor og dårlig hukommelse som har laget den kalenderen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...