Gå til innhold

Tidenes beste kjærlighetsfilm?

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å, det er mange! Men hvis jeg skal nevne noen få må det bli

Broene i Madison County

Falling In Love

Cold Mountain

Serendipity

:-D

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• ShitDiddelyDo

5

• Dorthe

3

• Angela1365380318

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den har jeg faktisk ikke sett. Jeg orker ikke Bridget Jones-dama. Får brekningsfornemmelser bare ved å tenke på å se en film med henne.

Men som sagt: Natural Born Killers er også en kjærlighetsfilm, men jeg tviler på at det er den typen kjærlighetsfilmer dama over spør etter.

"Jeg orker ikke Bridget Jones-dama. Får brekningsfornemmelser bare ved å tenke på å se en film med henne."

Enig med deg, men i Cold Mountain blr jeg positivt overrasket, rollen hennes er helt utrolig!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tidenes beste må vel være Tatt av Vinden. Ellers så griner jeg fælt av Flaskeposten.

Syns Flaskeposten var en gedigen skuffelse etter å ha lest boka.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den første jeg kommer på er "Broene i Madison County".

Den eneste filmen jeg har sett som er bedre enn boken.

"Den eneste filmen jeg har sett som er bedre enn boken."

Ikke snakk om! Det er så mye i den boka som er umulig å få frem på film, blant annet de brevene Robert Kincaid skriver til Francesca i ettertid. Den ultimate bok om å møte sin tvillingsjel...

Skrevet

min favoritt er: Captein corellis mandolin:) elsker den filmen!

Skrevet

"Jeg orker ikke Bridget Jones-dama. Får brekningsfornemmelser bare ved å tenke på å se en film med henne."

Enig med deg, men i Cold Mountain blr jeg positivt overrasket, rollen hennes er helt utrolig!

Mulig jeg ser den en eller annen gang, men ikke med det første. :)

Skrevet

Han er litt slik typisk enkelsk-bleik-type ja. Men det er mange andre skuespillere som er litt småekle også. Men filmene kan jo være bra for det.

Nei - man må like hovedpersonen, syns jeg -om man skal se på den som en deilig kjærlighetsfilm....

Skrevet

Den har jeg faktisk ikke sett. Jeg orker ikke Bridget Jones-dama. Får brekningsfornemmelser bare ved å tenke på å se en film med henne.

Men som sagt: Natural Born Killers er også en kjærlighetsfilm, men jeg tviler på at det er den typen kjærlighetsfilmer dama over spør etter.

Jeg kan ikke fordra Bridget Jones heller, dette er den eneste filmen med snurpetrynet jeg liker. Du burde gi den en sjanse.

Natural born killers er en av de mest romantiske filmene jeg vet om, der snakker vi kjærlighetshistorie, men som du sier så fikk jeg ikke inntrykk av at det var den typen hun søkte.

Skrevet

Syns Flaskeposten var en gedigen skuffelse etter å ha lest boka.

Oi, jeg visste ikke at det var en bok. Den burde jeg lese da :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oi, jeg visste ikke at det var en bok. Den burde jeg lese da :o)

Ja, det er en nydelig bok. Forfatteren heter Nicholas Sparks.

http://nicholassparks.com/

Den heter Message in a bottle på engelsk. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

min favoritt er: Captein corellis mandolin:) elsker den filmen!

Å ja, den er nydelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...