Gjest Svak Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 hvordan kan man trene nedre del av magen? (neden for navlen) vil veldig gjerne trene den også, er det andre muligheter for å trene magen enn sit ups? begynner å bli lei :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 Hei, Tren Hip-Ups. Den aktiverer hele magen din, og husk at underhudsfettet må være lavt nok før magemuskulaturen din blir synlig. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kooli Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 Hei, Tren Hip-Ups. Den aktiverer hele magen din, og husk at underhudsfettet må være lavt nok før magemuskulaturen din blir synlig. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen hei svak!! det er vanskelig for kvinner å trene magen sånn som vi vil ha den..vi er faktisk ikke skapt for at magen vår skal vere helt flat i den nederste del...vi strever faktisk forgjeves å prøøve å få den helt flat uten å unngå å faktisk bli sjuk. Når kvinner får for flat mage vil hormonbalansen forstyrres og mensen vil forsvinne og du mister fruktbarhetn fordi du faktisk ikke har nok energi til å overleve som mor. den skal bule ut litt, det er IKKE overflødig fett..og i følge mange av mine kamerater finnes det ikke mer sexy en en liten bulemage!!!! kvinnelig og sexy!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svak Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 Hei, Tren Hip-Ups. Den aktiverer hele magen din, og husk at underhudsfettet må være lavt nok før magemuskulaturen din blir synlig. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen joda, vet at kvinner har vanskeligere for å få flat mage.. det med å bli mor..eh ikke helt hva jeg har tenkt å bli egentlig selv om jeg ikke kan ta den bestemmelsen nå da. men har trenet i 15,5 år men det er ikke direkte mangel på magemuskler, men er ekstremt misfornøyd med nedre delen av magen siden den ikke blir trenet så masse..den passer liksom ikke med resten.. og ikke synes jeg det er særlig fint med den bulende magen, og det er jo min mening og det er min kropp, som det er jeg som må være fornøyd med.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gyra Skrevet 26. april 2001 Del Skrevet 26. april 2001 joda, vet at kvinner har vanskeligere for å få flat mage.. det med å bli mor..eh ikke helt hva jeg har tenkt å bli egentlig selv om jeg ikke kan ta den bestemmelsen nå da. men har trenet i 15,5 år men det er ikke direkte mangel på magemuskler, men er ekstremt misfornøyd med nedre delen av magen siden den ikke blir trenet så masse..den passer liksom ikke med resten.. og ikke synes jeg det er særlig fint med den bulende magen, og det er jo min mening og det er min kropp, som det er jeg som må være fornøyd med.. Hei!! om du har tenkt å få magen din så flat, dvs slanke deg så mye at du mister mensen..håper jeg du er klar over da vil du ihvertfall ikke se pen ut, men direkte stygg..for før det skjer så vil kroppen ha tært på alt det andre fettet først! ditt valg!! jeg har lest mange av innelegga dine før, og jeg vet du sliter med spiseforstyrrelser..og det vil si du ikke ser deg selv slik andre ser deg..og altfor tynne mennesker har som regel litt bulemage,eller såkalt babymage! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svak Skrevet 26. april 2001 Del Skrevet 26. april 2001 Hei!! om du har tenkt å få magen din så flat, dvs slanke deg så mye at du mister mensen..håper jeg du er klar over da vil du ihvertfall ikke se pen ut, men direkte stygg..for før det skjer så vil kroppen ha tært på alt det andre fettet først! ditt valg!! jeg har lest mange av innelegga dine før, og jeg vet du sliter med spiseforstyrrelser..og det vil si du ikke ser deg selv slik andre ser deg..og altfor tynne mennesker har som regel litt bulemage,eller såkalt babymage! joda, er klar over at jeg har en spiseforstyrrelse.. og jeg er klar over hva som er styggt av tynnhet, kan forsikre at jeg ikke er så tynn.. ikke i nærheten.. vil bare få magen flat, vet jeg kan få den flat og har tenkt å trene den til jeg får det til..men jeg ødelegger bare mer ved å trene feil eller overdrive så jeg synes det er viktig at jeg får vite hvilke øvelser som er riktige og som hjelper og kanskje antallet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ytra Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 hei!! 1) ligg på ryggen, pass på at korsryggen er godt nedat golvet...løft bena opp i omtrent 90 grader og løft opp rompen ved hjelp av magen..bare en liten løft ikke hopp opp, om du skjønner...enklere om du bøyer knærne for da er du hlet sikker på at det magen som løfter deg opp og ikke rompen!! 2) vanskelig å forklare..men sitt på rompen, bøy deg litt bakover og støtt deg med hendene...bøy bena mot deg og så utover og litt nedover..og tilbake igjen!! hm..bare spør! denne tar hle magen og er bra for vaksebrettet!! sån at du få ren flat mage over det hele!!! gå inn på ulike steder hvor det står om trening!! feks trenhardt.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. april 2001 Del Skrevet 28. april 2001 Hei, prøv å ligge på en benk, hvor du så senker starke ben ned i utstrakt posisjon. deretter løfter du til du har nesten 90 grader i hofta, så ned igjen. Repeter til du har noen hundre stk. Tar godt på magen og hoftebøyerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.