Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Hva skjedde igår?

Terje "dumpa" Karen..Begge var enige om at de foreløpig ikke var mer enn venner.

Men Terje var "vanskelig", og gjorde det veldig ekkelt for Karen..

Skrevet

Så godt å lese at vi er flere.

Har aldri likt den mannen jeg heller. Grøsser hver gang jeg ser han på tv, og aller mest når han åpner munnen.

Han burde hatt bank for oppførselen sin i går. Greit nok at han ikke liker Karen, men det som skjedde på tv i går burde vært unngått. Slikt burde de avklart før sendingen. Puh så ekkelt.

Jah, jeg er så enig med deg...

Helt siden første program har jeg sagt at han der æ'kke go'.

Min kjære har ikke forstått hva jeg mener, men tror han skjønte det i går, ja.

Stakkars Karen satt der som et spørsmålstegn, mens han satt der med et fårete smil og blunka...

Gjest følger med
Skrevet

Terje var fryktelig dum som ikke sa noe til Karen om at han ikke var intressert i noe mer, FØR opptaket.

Merkelig mann.

Syntes synd på henne i går, ja.

Selv om hun tydelig ble satt ut syntes jeg hun kom best ut av dette.

Det var han som dummet seg ut.

Gjest aannoonnyymm
Skrevet

Håper han ekkle Terje oppfører seg som en ordentlig mann, men den personen du kjenner til. For alt vi vet, kan jo den personen være en mann?

Terje er ganske så feminin da! Uff så ekkel han er.

Nei, det er en dame. I know ;-)

*løper ut før noen begynner å spørre*

Gjest amparro....
Skrevet

Jeg har likt Terje hele veien jeg :-) Men i går ble det pinelig. Dette burde han ha avklart med Karen på forhånd!

Skrevet

Var faktisk sur på karens vegne i går.

Han vegret seg jo for å si at han ville være venn med karen.

For en oppførsel av en voksen mann!

Enig. Hva hadde det kostet ham å si at de fortsatt kunne være venner? For en usympatisk fjott.

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva det er med Terje, han virker som han er psykopat.

Husker fremdeles den gangen han beordret damene til å "trekke seg stille og beskjedent tilbake til kjøkkenet og fortsette med matlagingen" etter de hadde hilst høflig på gjestene hans... Huff, at de ikke skjønte allerede da at der var en løs skrue i hodet på fyren.

Også uttrykket i ansiktet hans da han så Karen i det indiske antrekket, og faktum at dèt fikk ham til å drastisk forandre mening om hvem som ble valgt.

Virker helt skrullete. Og jeg syntes synd i Karen, som har vært oppriktig fra dag 1.

Er det han voksne dere snakker om? - han er creepy.

Skrevet

Men Harald er jo så skjønn

Eplebonden skjønn?

værsågod. Han kan du ha for min del.

Jeg fatter ikke hva jentene ser i ham. Han irriterer hver gang han åpner munnen.

Analyserer alt de sier og gjør, og må "definere" forholdet. Han virker som en fyr som analyserer alle ting istedenfor å oppleve og føle.

Skrevet

Er det han voksne dere snakker om? - han er creepy.

Ja, han voksne (OM man kan kalle ham det da)

8-/

Skrevet

Jeg har likt Terje hele veien jeg :-) Men i går ble det pinelig. Dette burde han ha avklart med Karen på forhånd!

Det ville nok ikke TV2 ha likt at han gjorde. Spenningen skal bevares til kameraene er på.

Og jeg synes hun maste for mye. Er han ikke interessert, er det bare tull å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...