Gå til innhold

Hva skriver man i doble julekort?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Og hva har damen tenkt å skrive? Vanskelig å si, når en ikke vet setningen, synes jeg...

Nå er jeg faktisk ferdig! Hurra 8 doble julekort på engelsk, og jeg med total skrivesperre..Det tok sin tid men hurra!

:-)

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

Du er så velkommen ;)

*føler seg riktig så nyttig!*

Du var meget nyttig! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Big hug from

laguna.

Her var det både big hugs, much love og wishes for super holidays så det holder.:-)

Endelig ferdig!

laguna1365380434
Skrevet

Det jeg sender julekort til er venner fra gamle dager, jeg har som regel ikke kontakt med dem resten av året. Jeg skriver derfor et lite resymé over det som har skjedd med meg om mine det siste året. Skriver hvor jeg skal feire jul, og stiller kanskje et spørsmål eller to om dem.

Jeg srev også litt om jul, og hva og hvordan..Stilte ingen spørsmål, men ønsket dem massevis av god jul, og understreket hvor mye jg gledet meg til å se dem igjen til sommeren.

laguna1365380434
Skrevet

Du skriver GOD JUL?

Men er ikke fordelen med doble julekort at de ofte spiller Ja Vi Elsker Jula eller andre julesanger? Slik nydelig sang tar ofte brodden bort fra enhver tekst, noe som gjør teksten overflødig.

Skriv God Jul. Hilsen L.

Mine gjorde nok ikke det, billigvarianter..:-I Men det skal jeg jammen tenke på neste år! ;-)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

KLipp ut et morobilde av deg selv med nisselue og lim inn .)

Hehe, det skulle tatt seg ut..;-)

Da lurer jeg nok på om ikke folk hadde trodd at nå, nå har det endelig rabla helt for laguna..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du kan jo skrive en setning om den usedvanlig grønne julen vi har her kanskje?

Men ikke skriv "ex-mas". Please?

Det blir litt som å skrive "hjertelig" med et tegnet hjerte og "-lig".

:)

Ooops..Ferdig, er redd det var noen X-mas her og der. Ikke konsekvent, men dog.

Jaja, jeg er utlending..Kan ikke jeg få lov til å være litt teit da da? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Skriv det du hadde planlagt, men skriv med VEEEELDIIIG STOOORE BOOOKSTAAAVER.

Hehe..Godt tips, men NUH er jeg altså ferdig. Og om jeg må si det selv fikk jeg faktisk til noen sabla hyggelige julekort på engelsk når det kom til stykket. Håper jeg.

Skrevet

Ooops..Ferdig, er redd det var noen X-mas her og der. Ikke konsekvent, men dog.

Jaja, jeg er utlending..Kan ikke jeg få lov til å være litt teit da da? ;-)

hehe. Jo, det er sikkert bare søtt. Koselig med kort er det jo uansett. Kanskje vi skal begynne å skrive "hjertelig" med hjerte også. Starte en trend?

laguna1365380434
Skrevet

hehe. Jo, det er sikkert bare søtt. Koselig med kort er det jo uansett. Kanskje vi skal begynne å skrive "hjertelig" med hjerte også. Starte en trend?

Veeel...Kanskje det..;-) Da veit jeg et par stykker som hadde rygga altså. Blitt omtrent like overasket som hvis jeg dro til med koz og klemz og sånn antar jeg..Men jeg husker godt jeg skrev sånn hjertelig når jeg var liten.

Kort er jo koselig, som du sier, uansett. Så får jeg heller bare være teit, jeg åpner nemlig _ikke_ opp igjen..

Skrevet

Veeel...Kanskje det..;-) Da veit jeg et par stykker som hadde rygga altså. Blitt omtrent like overasket som hvis jeg dro til med koz og klemz og sånn antar jeg..Men jeg husker godt jeg skrev sånn hjertelig når jeg var liten.

Kort er jo koselig, som du sier, uansett. Så får jeg heller bare være teit, jeg åpner nemlig _ikke_ opp igjen..

Og det er veeeeldig mange som skriver X-mas. Så det er egentlig ikke like "ille". Men det er mange som synes det er det likevel.

Jeg skriver "koz" bare til de jeg vet hater det mest.

Skrevet

Hehe, det skulle tatt seg ut..;-)

Da lurer jeg nok på om ikke folk hadde trodd at nå, nå har det endelig rabla helt for laguna..;-)

Har det ikke det da? :)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Har det ikke det da? :)

Næh, bare nesten..Hårfint skille..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...