Gå til innhold

Deffing !

Gjest diskey

Anbefalte innlegg

Gjest diskey

Jeg skal deffe for første gang nå og trenger tips !

Har du erfaringer eller tips om dieter, supplementer, trening under deffing, vær så snill å gi meg dem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan du finne mye om på tidligere innlegg.

Noen regler:

-Spis mindre enn hva du forbruker. Kutt for det meste ned på karbohydratene. Evt. fett også, hvis du spiser mye av det.

-Tren aerobisk på morgenen eller etter styrke trening 2-4 ggr i uka.

-Ha et høyt protein inntak.

-Ha en spisedag hver uke.

-Slankepiller fungerer ikke. Du kan evt. bruke noe som ligger i gråsonen som ephedrin osv, men det blir opp til deg.

-Drikk mye vann.

Slik, da fikk jeg skrevet ned noen tips. Du kan ikke unngå å gå ned i vekt hvis du følger det her. Men du kan heller ikke forvente styrkefremgang mens du deffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du bør først og fremst bruke et gjennomtenkt deffeprogram- dvs. et slankeopplegg som tar hensyn til alle variabler og tar deg ned i vekt på kontrollert måte.

Når du skal holde på muskelmasse og styrke samtidig som du reduserer fettvekt, da må du trene (opprettholde treningen) best mulig. Det krever energi. "Bottom line" her er at du må slanke deg sakte, der du er nøye på å holde matinntaket bare litt under kroppens forbruk. Gutter som Yates brukte i sin tid 16 uker på en deff, der magerutene kunne skimtes fra første uke. i mine slankeopplegg bygger jeg opplegget slik at utøveren styrer det ved hjelp av matmegdekontroll, kroppens signaler og vekt og speilkontroll. På denne måten slipper utøveren å regne kalorier osv. Jeg foreslår at du setter opp et slikt program for å få maks. effekt.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...