Katie Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Hvorfor må jeg alltid føle meg feit og oppblåst? Har ikke hatt det sånn på lenge, men nå den siste uka, som jeg har kommet meg etter operasjonen, har jeg alltid den følsen av å være oppblåst når jeg har spist. Hvorfor er det sånn? Og hvorfor går det så mye lettere å kaste opp nå etter at jeg har fjerna mandlene??? Bare lurer jeg.... Klem fra 0 Siter
kanskje Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Ikke godt å si. Kanskje det har noe med operasjonen å gjøre. Viss mandlene dine var store så er det nok derfor det er lettere å kaste opp. Friere pasasje, skjønner?? Men det må du IKKE gjøre. Du må kjempe i mot. Prøv.Please!!!!!!!!!!!!!!! Stoooor klem fra 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 1. mai 2001 Skrevet 1. mai 2001 Kjære Katie! Dersom du nylig har fjernet mandlene regner jeg med at du tok til deg minimalt med fast føde den første tiden etter operasjonen og at tarmene dine har vært minimalt aktivisert. Enkelte mennesker sliter mer med luftplager/oppblåst enn andre og det er selvsagt av stor betydning hva du spiser og hyppighet av måltider. Regner med at dine plager vil gi seg ved normal kost og adferd. Det er selvsagt å fraråde oppkast slik du beskriver at du gjør. Da du har fjernet mandlene regner jeg med at de var forstørret og at du nå har en subjektiv og objektiv opplevelse av at "hinderet" er borte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.