xHEROx Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 Hei, jeg er en snart 16 år gammal gutt. Jeg driver aktivt med fotball og skateboarding. Jeg har hatt et lite problem, venstere hælen min. Den kan være ganske vond når jeg presser meg i fotball eller lander feil på skateboardet.. Jeg har ikke merket noe til den hele vinter enda jeg har jogget og holdt på. Men jeg landa litt feil på skateboard her om dagen og jeg har også hatt litt vondt i den hælen i over i fjord..Da gikk det over. Jeg syns det har gått over litt nå, men den blir som sagt vond når jeg har en ganske hard treningsøkt.. Jeg er ikke ferdig utvokst og lurer på om det kan være no vokningssmerter, jeg er også ganske platfot. Vennligst svar fort.. MVH, harold! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 5. mai 2001 Del Skrevet 5. mai 2001 prøv så evt med et indlæg der løfter svangen tilstrækkeligt. se evt. under www.ortkirkoege.suite.dk der er under platfod vist 2 indlæg. det ene er standard, det andet "schoite" retter foden bedre op. koster i danmark ca. 800 kr.og fås kun hos en bestemt bandagist. men ellers må du nøjes med et almindeligt. på www. siden står min email adresse så hvis du vil have det via Danmark kan du maile, så skal jeg sætte dig i kontakt med den pågældende bandagist. mvh jvbruun, ortopæd, dk, køge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Hei. Det du beskriver kan være en tilstand der fettputen under hælen ikke fungerer som den skal. I så tilfelle bør du bruke en hælkappe (Tulis) som vil beskytte hælen. Det kan også være en irritasjon i et senefeste under hælen.Da er behandlingen litt annerledes. Du bør derfor oppsøke lege som kan stille diagnosen og så forordne riktig behandling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.