Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-10619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-11723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-12827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-13931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-15035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-16139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-17243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-18347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannliljen Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Jeg har gjort det, jeg har kastet opp etter jeg har spist. Etter 1 helt år. Hva skjer med meg??! Føles som kontrollen bare blir revet fra meg. Og det verste er at jeg nesten ikke føler noen ting, verken angrer meg eller ikke angrer meg. Føles som jeg ikke kjenner meg selv mer. Men jeg tipper jeg får en reaksjon med meg selv etter at jeg har lagt meg.. Da har jeg ingen fasade å tenke på, da tør jeg kanskje la reaksjonen vise seg. Reaksjonen for at jeg har gjort noe så dumt. Eller..noe av meg synes det var dumt.Men det er jo samtidig en del av meg som synes det er kjeeempebra at jeg gjorde det så jeg ikke legger på meg.. Jeg eer sååå lei av alt nå, orker ikke mer av dette sf-greiene!!! Takk Cecilie og Koppi for svar, selv om det dessverre var litt nyttesløst, som dere skjønner nå Men takk uansett!! Mange nattakoser fra en som har mistet seg selv litt nå, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-19451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-9553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-10657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-11761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-12865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-13969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-15073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-16177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-17281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-18385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila sundgot Schneider, lege Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære Vannliljen ! Det kan se ut som om du er inne i en ekstra tøff periode . Lurer på om du har ekstra bekymringer som gjør at hverdagen din blir ekstra tøff. Alle som sliter med en sf vil oppleve "bølgene"- oppturer- nedturer. Håper du klarer å dele dine vanskelige tanker og følelser med noen du stoler på eller etterhvert får mot nok til å søke hjelp fra fagpersoner. Lykke til !Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2626-mistet-meg-selv-litt-idag/#findComment-19489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.