Gå til innhold

Navne forslag til hamster?hihi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er dverg hamster.. så de lager ikke så mange!snakket med dyrebutikken om det!uansett så kan jeg selge ungene til dem eller andre.

Jeg kjøpte også dverghamster og fikk beskjed om at skulle jeg ha 2 måtte jeg ha 2 bur. Så merkelig.

De sa at når de ble kjønnsmodne ble de mer agresive mot hverandre og kunne sise på hverandre og sånn.. Derfor fikk mine barn en hamster de fikk ha sammen istedet for hver sin...

Vil gjerne høre om det går greit hos deg, kanskje vi skaffer oss en til :o)

Annonse

Jeg kjøpte også dverghamster og fikk beskjed om at skulle jeg ha 2 måtte jeg ha 2 bur. Så merkelig.

De sa at når de ble kjønnsmodne ble de mer agresive mot hverandre og kunne sise på hverandre og sånn.. Derfor fikk mine barn en hamster de fikk ha sammen istedet for hver sin...

Vil gjerne høre om det går greit hos deg, kanskje vi skaffer oss en til :o)

En veninne av meg har også 2 sammen.Gutt og jente.Helt like som meg! Dyrebutikken sa ingenting om det.Så går sikkert fint.De sa at de helst måtte vere fra samme rase. For jeg ville ha en av hver farge men det anbefalte de ikke,da de ikke er vant til å vere sammen.

De er kjempe søøøøte=)

Bråkte endel i natt..ooooh... litt bråkete hjul:0

Må kjøpe et nytt snart..hehe

En veninne av meg har også 2 sammen.Gutt og jente.Helt like som meg! Dyrebutikken sa ingenting om det.Så går sikkert fint.De sa at de helst måtte vere fra samme rase. For jeg ville ha en av hver farge men det anbefalte de ikke,da de ikke er vant til å vere sammen.

De er kjempe søøøøte=)

Bråkte endel i natt..ooooh... litt bråkete hjul:0

Må kjøpe et nytt snart..hehe

Lykke til med hjul-jakten.. Har en teori om at de finner noe å bråke med uansett hva du finner på :o)

Har buret på datteren min sitt rom (hun er 11) og hun sover natten gjennom. Mens jeg som har rom ved siden av våkner å hører spetakkelet...hrmf..

Men ufattelig søt ja!

Lykke til med hjul-jakten.. Har en teori om at de finner noe å bråke med uansett hva du finner på :o)

Har buret på datteren min sitt rom (hun er 11) og hun sover natten gjennom. Mens jeg som har rom ved siden av våkner å hører spetakkelet...hrmf..

Men ufattelig søt ja!

hehe. Vi har de i stua. Men hører det godt inn på soverommet.(er ganske lytt fra før)Måtte flytte de ut på kommoden i gangen.hehe. Men når man først er våken fra før og skal på do eller noe,og da prøver å sove igjen etterpå med sånne irriterende lyder. Da får man ikke sove=)Hvertfall ikke jeg!hehe..

Lykke til=)

• 14 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...