Poe Skrevet 2. mai 2001 Del Skrevet 2. mai 2001 .. Startet idag med å sykle fra heimen og til tryvann, så trille nedover og fryse/riste ihjel.. :-) Det jeg lurte på, til noen som er aktive innen 'sykling'.. Bør jeg bytte ut setet når jeg får vondt som "#&%" etter en liten tur, eller går det over efter hvert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. mai 2001 Del Skrevet 2. mai 2001 Kjøp deg sykkelbukse med polstring! Det funker! Ser du meg i vakta om dagen eller? Har jobba dagvakt hele uka.. Hvordan bil kjører du, og når kommer du? Sitter der imorra også og litt oversikt må jeg jo ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Hei, det går over etterhvert, bare du tar hensyn til smertene og hviler inntil de er borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poe Skrevet 3. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2001 Kjøp deg sykkelbukse med polstring! Det funker! Ser du meg i vakta om dagen eller? Har jobba dagvakt hele uka.. Hvordan bil kjører du, og når kommer du? Sitter der imorra også og litt oversikt må jeg jo ha! Så deg surfa nettet i dag tror jeg, jeg pleier å parkere ved HO Senteret og 'spasere' bort til jobben, så får jeg en liten gåtur ;-) (Når det ikke regner da) Ellers kjører jeg en 2.2l Hvit Toyota C-something.. Siste har jeg gått i Sort jakke og beige bukse med sorte sko ;-) Sykkelbukse.. urk ;-) Syntes de ser litt sånn.. isj ut jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poe Skrevet 3. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2001 Hei, det går over etterhvert, bare du tar hensyn til smertene og hviler inntil de er borte. Satser på at det ikke gjør vondt i morgen, for sykle skal jeg uansett :-) Annet spørsmål, Anbefalles det sykelhansker om man sykler mye? Merket at jeg fikk litt vondt i hendene når jeg kjørte nedover i terreng og det ristet som verst... Ikke det at det gjoooooorde noe.. men sikkert greit at det ikke gjør så vondt ;-) Kan vel ikke føre til noe skade over tid, litt risting? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Så deg surfa nettet i dag tror jeg, jeg pleier å parkere ved HO Senteret og 'spasere' bort til jobben, så får jeg en liten gåtur ;-) (Når det ikke regner da) Ellers kjører jeg en 2.2l Hvit Toyota C-something.. Siste har jeg gått i Sort jakke og beige bukse med sorte sko ;-) Sykkelbukse.. urk ;-) Syntes de ser litt sånn.. isj ut jeg Hehe det kan nok være meg det ja som sitter ved datamaskinen og våser på dol.. Jeg tror forresten jeg vet hvem du er.. Ikke helt sikker, men jeg har en liten mistanke... Jeg så ett bilde av deg engang, samt at jeg vel må ha sett deg ihvertfall på Dønski, og sannsynligvis i Asker, og isåfall så kom du ganske seint igår? Rundt 9 tiden eller noe sånt? Eneste grunnen til at jeg ikke trodde det var deg var at du kom gående og jeg visste at du kjørte bil til jobb, men dersom du parkerer borte ved HO så forklarer jo det hvorfor du gikk... Velvel.. nå har jeg fri og imorra skal det soves til jeg våkner Sykkelbukse ser som du sier forjævlig ut, men det er bare å dra en shorts eller treningsbukse utenpå så er det ingen som tror du er homse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poe Skrevet 8. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2001 Hehe det kan nok være meg det ja som sitter ved datamaskinen og våser på dol.. Jeg tror forresten jeg vet hvem du er.. Ikke helt sikker, men jeg har en liten mistanke... Jeg så ett bilde av deg engang, samt at jeg vel må ha sett deg ihvertfall på Dønski, og sannsynligvis i Asker, og isåfall så kom du ganske seint igår? Rundt 9 tiden eller noe sånt? Eneste grunnen til at jeg ikke trodde det var deg var at du kom gående og jeg visste at du kjørte bil til jobb, men dersom du parkerer borte ved HO så forklarer jo det hvorfor du gikk... Velvel.. nå har jeg fri og imorra skal det soves til jeg våkner Sykkelbukse ser som du sier forjævlig ut, men det er bare å dra en shorts eller treningsbukse utenpå så er det ingen som tror du er homse! Tok forresten en liten tur på Søndag, fra Majorstua over Røa, Bekkestua, Blommenholm, sandvika, til Nesøya, så tilbake igjen over Haslum-Bekkestua-Røa :-) Syklet rundt Nesøya og en liten tur innom der vi hadde huset vårt i "gamle dager" Neste tur går til Asker, Derefter skal jeg satse på LierToppen, Drammen, og Kongsberg :-) Sykel-hansker/bukse/-setesak er Dyyyyyyyrt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Tok forresten en liten tur på Søndag, fra Majorstua over Røa, Bekkestua, Blommenholm, sandvika, til Nesøya, så tilbake igjen over Haslum-Bekkestua-Røa :-) Syklet rundt Nesøya og en liten tur innom der vi hadde huset vårt i "gamle dager" Neste tur går til Asker, Derefter skal jeg satse på LierToppen, Drammen, og Kongsberg :-) Sykel-hansker/bukse/-setesak er Dyyyyyyyrt! Det der høres ikke normalt ut for 5 flate øre! Hehe eller kanskje det bare er jeg som ikke er helt flink iforhold til å skulle sykle langt, men en kongsbergtur fra byen, det hørtes ut som reinspikka galskap Menmen... da liker du vel å sykle vil jeg tro, og bra trening er det jo helt klart! Må lissom ha skog og mark om jeg skal klare å sykle noe særlig jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poe Skrevet 9. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2001 Det der høres ikke normalt ut for 5 flate øre! Hehe eller kanskje det bare er jeg som ikke er helt flink iforhold til å skulle sykle langt, men en kongsbergtur fra byen, det hørtes ut som reinspikka galskap Menmen... da liker du vel å sykle vil jeg tro, og bra trening er det jo helt klart! Må lissom ha skog og mark om jeg skal klare å sykle noe særlig jeg... Vel ;-) Kommer meg nok ikke til kongsberg med det første, og skal nok ha sykelhandsker + noe på setet før jeg tar turen ditt.. Er enig i at skog og mark er litt bedre å sykle i, så jeg tenkte å sykle til Tryvann annenhver dag på hverdager, og ta langturene på søndager. .. Forutsetter at det er fint vær, ikke faen om jeg sykler til kongsberg i regnvær Om jeg stryker med på veien, lol, so be it;-) får ta toget tilbake. =) Du får bli med, målet er å ha syklet til Kongsberg innen 1 September. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Vel ;-) Kommer meg nok ikke til kongsberg med det første, og skal nok ha sykelhandsker + noe på setet før jeg tar turen ditt.. Er enig i at skog og mark er litt bedre å sykle i, så jeg tenkte å sykle til Tryvann annenhver dag på hverdager, og ta langturene på søndager. .. Forutsetter at det er fint vær, ikke faen om jeg sykler til kongsberg i regnvær Om jeg stryker med på veien, lol, so be it;-) får ta toget tilbake. =) Du får bli med, målet er å ha syklet til Kongsberg innen 1 September. Hehe til kongsberg fra meg blir jo omtrent halve turen av hva du må sykle da Men nei, kondissen min er ikke helt elendig, men det å sykle er så jævla slitsomt.. Jeg hater sånn stress hvor man må presse seg på en sånn vond måte over lengre tid. Derfor er vekter ideelt fordi smerten man får trossalt bare varer i noen få sekunder 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poe Skrevet 16. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2001 Hehe til kongsberg fra meg blir jo omtrent halve turen av hva du må sykle da Men nei, kondissen min er ikke helt elendig, men det å sykle er så jævla slitsomt.. Jeg hater sånn stress hvor man må presse seg på en sånn vond måte over lengre tid. Derfor er vekter ideelt fordi smerten man får trossalt bare varer i noen få sekunder hehe ;-) Vekter ja.. vel, tja, får trent 'overkroppen' nok når jeg prøver meg på alle mulige triks på rollerblades;) Bladet i 4 timer i går, i dag er jeg støl som faen Litt bedrøvelig vær ute nå, så det blir ikke noe sykling før været 'ordner seg'.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.