Gå til innhold

Får svar som andre skulle hatt.


Dirflos79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    12

  • Dorthe

    11

  • Dirflos79

    6

  • keinstein

    2

Det er et kjent problem som jeg opplever ukentlig (tror jeg er av de som er "hardest" rammet;-)). Webmaster vet om det, men tror ikke de klarer å fikse det :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjent problem som jeg opplever ukentlig (tror jeg er av de som er "hardest" rammet;-)). Webmaster vet om det, men tror ikke de klarer å fikse det :-(

såpass :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjent problem som jeg opplever ukentlig (tror jeg er av de som er "hardest" rammet;-)). Webmaster vet om det, men tror ikke de klarer å fikse det :-(

Ukentlig??? Da er det verre enn jeg trodde.

Har du fått noen som skulle til meg tror du, eller sjekker du ikke?

Jeg skulle gjerne ville vite det om du får opp mine, altså. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjent problem som jeg opplever ukentlig (tror jeg er av de som er "hardest" rammet;-)). Webmaster vet om det, men tror ikke de klarer å fikse det :-(

Det var mine svar som dukket opp hos Dirflos79.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukentlig??? Da er det verre enn jeg trodde.

Har du fått noen som skulle til meg tror du, eller sjekker du ikke?

Jeg skulle gjerne ville vite det om du får opp mine, altså. :-(

Nei, jeg får stort sett bare tula sine (hun vet om det), iblandet noen andres av og til. Husker ikke hvem sine det er. Kan iallefall ikke huske å ha fått dine noen gang. Jeg er så vant til at dette skjer at jeg bare går rett ut av siden med det samme. I starten prøvde jeg å finne ut om det var ulike/samme nick. Oversendte da beskjeder til webbis, i håp om at de skulle rette på det..Men ser ikke ut som de finner ut av det..

Jeg kan love alle på dol at jeg ikke sitter på _noen_ sensitive opplysninger!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mine svar som dukket opp hos Dirflos79.

Og jeg har fått dine svar en gang og du mine..tror jeg? Jeg vet også at noen andre har fått mine svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får stort sett bare tula sine (hun vet om det), iblandet noen andres av og til. Husker ikke hvem sine det er. Kan iallefall ikke huske å ha fått dine noen gang. Jeg er så vant til at dette skjer at jeg bare går rett ut av siden med det samme. I starten prøvde jeg å finne ut om det var ulike/samme nick. Oversendte da beskjeder til webbis, i håp om at de skulle rette på det..Men ser ikke ut som de finner ut av det..

Jeg kan love alle på dol at jeg ikke sitter på _noen_ sensitive opplysninger!! :-)

Men jeg stoler ikke på at alle er så troverdige som deg.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Her burde virkelig webmaster svare!

Har ikke opplevd det selv, men det er faktisk mer viktig å rydde opp i, enn andre idiotiske ting.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg stoler ikke på at alle er så troverdige som deg.. :-(

Det er få som har fortalt her inne at de har opplevd dette, så jeg tror nesten at det bare er få av oss det har skjedd med. Vet om dorthe, tula og Angelica (tror jeg?). Vil tro folk forteller det dersom de opplever det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde virkelig webmaster svare!

Har ikke opplevd det selv, men det er faktisk mer viktig å rydde opp i, enn andre idiotiske ting.!

Hadde egentlig håpa på å få sletta heile tråden :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har fått dine svar en gang og du mine..tror jeg? Jeg vet også at noen andre har fått mine svar...

Jeg vet jeg har fått opp dine en gang men de andre gangene har jeg bare gått rett ut igjen så jeg aner ikke hvem som skulle hatt dem.

I dag kunne man se det tydelig i tråden for både jeg og Diflos svarte omtrent på likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det gått an å få sletta heile tråden trur du??

Det går, men webmaster er ekstremt sære på hva de sletter og ikke. Man skal ha god grunn for å få gjennomslag for et slikt ønske, men hva en *god grunn* er, se det kan de ikke gjøre rede for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er få som har fortalt her inne at de har opplevd dette, så jeg tror nesten at det bare er få av oss det har skjedd med. Vet om dorthe, tula og Angelica (tror jeg?). Vil tro folk forteller det dersom de opplever det...

Jeg ville! I ren forskrekkelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg har fått opp dine en gang men de andre gangene har jeg bare gått rett ut igjen så jeg aner ikke hvem som skulle hatt dem.

I dag kunne man se det tydelig i tråden for både jeg og Diflos svarte omtrent på likt.

Jeg opplever ofte at jeg går inn fordi jeg tror det er et svar til meg og så skjønner jeg ikke hva svaret gjelder... Kommer meg kjapt ut igjen da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det gått an å få sletta heile tråden trur du??

Du får spørre webbis men da må du nok ha en bedre grunn enn de svarene. Du har jo allerede fått andres svar men du har vel gjort som oss andre, reagert på øverste svar også gått rett ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...