Gå til innhold

Får svar som andre skulle hatt.


Dirflos79

Anbefalte innlegg

Det er få som har fortalt her inne at de har opplevd dette, så jeg tror nesten at det bare er få av oss det har skjedd med. Vet om dorthe, tula og Angelica (tror jeg?). Vil tro folk forteller det dersom de opplever det...

Vi får håpe det..! Nå skriver jeg _ekstremt_ sjelden under anonyme nick selv, men muligheten må være tilstede uten å bli avslørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    12

  • Dorthe

    11

  • Dirflos79

    6

  • keinstein

    2

Jeg opplever ofte at jeg går inn fordi jeg tror det er et svar til meg og så skjønner jeg ikke hva svaret gjelder... Kommer meg kjapt ut igjen da ;-)

Det er jo det som skjer her også og tydelig at Diflos ikke skjønte noen ting med å svare "Hvorfor sier du det til meg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, det er det jeg ser skjer her enkelte ganger... Som nå, når Dirflos79 har opplevd det ;-)

Om jeg hadde opplevd det, så hadde jeg gitt beskjed til personen, og aldri brukt eventuelle opplysninger siden.

Jeg tror jo at alt som kommer til meg, er til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det..! Nå skriver jeg _ekstremt_ sjelden under anonyme nick selv, men muligheten må være tilstede uten å bli avslørt..

Jeg har slutta helt å skrive under anonyme nick, nettopp pga dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som skjer her også og tydelig at Diflos ikke skjønte noen ting med å svare "Hvorfor sier du det til meg?"

Ja, så det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg vet jeg har fått opp dine en gang men de andre gangene har jeg bare gått rett ut igjen så jeg aner ikke hvem som skulle hatt dem.

I dag kunne man se det tydelig i tråden for både jeg og Diflos svarte omtrent på likt.

Jeg trykker så fort jeg ser svar til meg...!

Men hadde kontaktet vedkommende med èn gang, og aldri brukt de opplysningene jeg eventuelt hadde fått.

Men synes at webmaster bør slette på henvisning fra den uheldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde opplevd det, så hadde jeg gitt beskjed til personen, og aldri brukt eventuelle opplysninger siden.

Jeg tror jo at alt som kommer til meg, er til meg.

Det var nettopp derfor jeg ba tula om en mailadresse, så fikk jeg forklart det til henne... Når jeg fikk dorthe sine svar, tror jeg at jeg skrev det til henne direkte på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta helt å skrive under anonyme nick, nettopp pga dette...

Det er min grunn også. Nå slenger jeg med leppa helt åpenlyst ;-)

Men du er jo alltid snill og hyggelig, så for deg er det jo ingen krise å bli avslørt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker så fort jeg ser svar til meg...!

Men hadde kontaktet vedkommende med èn gang, og aldri brukt de opplysningene jeg eventuelt hadde fått.

Men synes at webmaster bør slette på henvisning fra den uheldige!

Det hjelper jo ikke så lenge man har fått opp svarene. Jeg tror ikke folk leser det og om de hadde gjort det så var jo skaden allerede skjedd.

Jeg skjønte engang at det var togli og da sa jeg ifra men jeg leste jo bare første svaret fordi jeg trodde jo jeg var inne hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var nettopp derfor jeg ba tula om en mailadresse, så fikk jeg forklart det til henne... Når jeg fikk dorthe sine svar, tror jeg at jeg skrev det til henne direkte på dol.

Vet jo at du er ærligheten selv. Synes det er forferdelig om noen skulle misbruke en slik feil.

Noen nick vet man bedre om enn andre. Ser på deg som en særdeles trivelig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min grunn også. Nå slenger jeg med leppa helt åpenlyst ;-)

Men du er jo alltid snill og hyggelig, så for deg er det jo ingen krise å bli avslørt ;-)

Hehe, takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det hjelper jo ikke så lenge man har fått opp svarene. Jeg tror ikke folk leser det og om de hadde gjort det så var jo skaden allerede skjedd.

Jeg skjønte engang at det var togli og da sa jeg ifra men jeg leste jo bare første svaret fordi jeg trodde jo jeg var inne hos meg.

Det skjønte jeg mye av. Du trodde at hun var inne hos deg?

Jeg har DOLET en stund, men er ikke så erfaren..

Forklare til en dame som har 30 år igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo at du er ærligheten selv. Synes det er forferdelig om noen skulle misbruke en slik feil.

Noen nick vet man bedre om enn andre. Ser på deg som en særdeles trivelig person.

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk :-)

Forresten, er det sånn at du kommer inn på hele lista av den andres "svar til meg" eller dukker det opp ett og ett blant svarene som faktisk er til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønte jeg mye av. Du trodde at hun var inne hos deg?

Jeg har DOLET en stund, men er ikke så erfaren..

Forklare til en dame som har 30 år igjen....

Ja, jeg trodde selvfølgelig jeg var inne på siden svar til meg som tilhørte Dorthe. Isteden var jeg på siden svar til meg som tilhørte togli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er min grunn også. Nå slenger jeg med leppa helt åpenlyst ;-)

Men du er jo alltid snill og hyggelig, så for deg er det jo ingen krise å bli avslørt ;-)

Sleng med leppa så mye du vil! har aldri oppfattet deg som noe annet enn bra!

Hallo!!! Du er høygravid, bedre at vi får høre all elendigheten enn barnefaren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det sånn at du kommer inn på hele lista av den andres "svar til meg" eller dukker det opp ett og ett blant svarene som faktisk er til deg?

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på... Det er alltid en overvekt av en persons svar til meg, men det forekommer iblant også svar til andre personer innimellom. Webbis mente det var helt ulike personers svar til meg som kom, men jeg fikk sagt fra om at det ikke stemte helt... Da ble det straks litt verre fordi anonymiteten da ikke ble ivaretatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng med leppa så mye du vil! har aldri oppfattet deg som noe annet enn bra!

Hallo!!! Du er høygravid, bedre at vi får høre all elendigheten enn barnefaren....

Tro meg, den elendigheten jeg eventuelt måtte øse utav meg her får han så til de grader større doser av ;-)

Stakkars mann, med andre ord. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper jo ikke så lenge man har fått opp svarene. Jeg tror ikke folk leser det og om de hadde gjort det så var jo skaden allerede skjedd.

Jeg skjønte engang at det var togli og da sa jeg ifra men jeg leste jo bare første svaret fordi jeg trodde jo jeg var inne hos meg.

Det som ofte skjer, er at man får en lang liste nedover der nicket til den svarene tilhører er skrevet som overskift i tråden. Da ser man kjapt hvem svarene tilhører (før man rekker å skjønne at man er inne på "forbudt" område..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ofte skjer, er at man får en lang liste nedover der nicket til den svarene tilhører er skrevet som overskift i tråden. Da ser man kjapt hvem svarene tilhører (før man rekker å skjønne at man er inne på "forbudt" område..)

Det har ikke skjedd meg. Min liste ser helt vanlig ut og så går jeg inn på første svar og gjerne det eneste rød og da skjønner jeg at det ikke er mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...