Gå til innhold

Får svar som andre skulle hatt.


Dirflos79

Anbefalte innlegg

Ha ha, den der har jeg helt sikkert bitt på nå og da, for jeg skifter nick ofte. ;p

Så bra du gjorde brukere oppmerksom på dette, det er nemlig sånt de fleste aldri tenker over. Tror ikke at folk kan være så utspekulerte liksom.

Jeg har lurt flere, egentlig bare for å prøve. De merket ingenting, og det betydde ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    12

  • Dorthe

    11

  • Dirflos79

    6

  • keinstein

    2

Gjest Error: 2012 (CR_SERVER_HANDSHAKE_ERR)

Ha ha, den der har jeg helt sikkert bitt på nå og da, for jeg skifter nick ofte. ;p

Så bra du gjorde brukere oppmerksom på dette, det er nemlig sånt de fleste aldri tenker over. Tror ikke at folk kan være så utspekulerte liksom.

Åsså kan man kødde med webhamster, for de som syns det er moro:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, den der har jeg helt sikkert bitt på nå og da, for jeg skifter nick ofte. ;p

Så bra du gjorde brukere oppmerksom på dette, det er nemlig sånt de fleste aldri tenker over. Tror ikke at folk kan være så utspekulerte liksom.

Hjelper det å skifte nick for å bli kvitt problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går, men webmaster er ekstremt sære på hva de sletter og ikke. Man skal ha god grunn for å få gjennomslag for et slikt ønske, men hva en *god grunn* er, se det kan de ikke gjøre rede for.

Heisann, Korleis går det med deg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere jobber med saken:-)

Som du kanskje vet så er jeg en av de som opplever denne feilen ofte (i snitt en-to ganger i uka). Kan det hjelpe å endre passord, eller er det noe annet jeg kan gjøre for at problemet skal opphøre?

Jeg opplevde det for første gang nå - skjønte ingenting jeg.

Men hvordan får du opp din egen liste igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det for første gang nå - skjønte ingenting jeg.

Men hvordan får du opp din egen liste igjen?!

Huff da... Jeg har prøvd å slå av og på maskinen, men det hjelper ikke. Du må bare vente til problemet løser seg av seg selv...

Men mail gjerne webmaster. Vet de har forsøkt å løse problemet, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aviaana

Så bra at dere jobber med saken:-)

Som du kanskje vet så er jeg en av de som opplever denne feilen ofte (i snitt en-to ganger i uka). Kan det hjelpe å endre passord, eller er det noe annet jeg kan gjøre for at problemet skal opphøre?

Det at du får så mange svar som ikke er dine, har det noe med hvor mye tid du bruker på DOL? ;)

Altså jo lenger tid man bruker på DOL jo flere svar får man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du får så mange svar som ikke er dine, har det noe med hvor mye tid du bruker på DOL? ;)

Altså jo lenger tid man bruker på DOL jo flere svar får man?

*gulp*

Jeg burde nok tenke seriøst på dol-avvenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aviaana

Nei, jeg får stort sett bare tula sine (hun vet om det), iblandet noen andres av og til. Husker ikke hvem sine det er. Kan iallefall ikke huske å ha fått dine noen gang. Jeg er så vant til at dette skjer at jeg bare går rett ut av siden med det samme. I starten prøvde jeg å finne ut om det var ulike/samme nick. Oversendte da beskjeder til webbis, i håp om at de skulle rette på det..Men ser ikke ut som de finner ut av det..

Jeg kan love alle på dol at jeg ikke sitter på _noen_ sensitive opplysninger!! :-)

Det er iallefall en lettelse at det er du som er hardest rammet når det gjelder dette . Du virker som en stødig og ordentlig person. Om jeg skulle skrive noe anonymt og du skulle få svarene mine så stoler jeg på at det forblir hos deg :)

Vet om dolere jeg absolutt ikke ville overlatt mine svar til .

Kanskje webbis ikke gidder å fikse på det når han vet at det er du som får det? Hvis en person med dårlig rykte stadig vekk fikk det så tror jeg de hadde fått fart på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aviaana

Det er få som har fortalt her inne at de har opplevd dette, så jeg tror nesten at det bare er få av oss det har skjedd med. Vet om dorthe, tula og Angelica (tror jeg?). Vil tro folk forteller det dersom de opplever det...

Det kan jo tenkes at de har opplevd å få andres svar hele tiden og tror at det er slik DOL fungerer og at dette skjer hos alle?

skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall en lettelse at det er du som er hardest rammet når det gjelder dette . Du virker som en stødig og ordentlig person. Om jeg skulle skrive noe anonymt og du skulle få svarene mine så stoler jeg på at det forblir hos deg :)

Vet om dolere jeg absolutt ikke ville overlatt mine svar til .

Kanskje webbis ikke gidder å fikse på det når han vet at det er du som får det? Hvis en person med dårlig rykte stadig vekk fikk det så tror jeg de hadde fått fart på seg.

Kanskje jeg skulle begynne å bli litt mer bitchy? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aviaana

Kanskje jeg skulle begynne å bli litt mer bitchy? ;-)

Du må jo nesten føle deg som en slags Gud her DOL-guden . Du vet hva vi tenker alle sammen, hva vi kvier oss for å diskutere med andre under eget nick. Du kjenner oss uten og inn.

amen

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo nesten føle deg som en slags Gud her DOL-guden . Du vet hva vi tenker alle sammen, hva vi kvier oss for å diskutere med andre under eget nick. Du kjenner oss uten og inn.

amen

;)

Jeg holder kortene tett inntil brystet ;-)

Fra spøk til alvor: Jeg kan berolige alle dolere med at jeg ikke har oppdaget en eneste hemmelighet - og det er faktisk helt sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...